då var bioshock knäckt.

Permalänk

-bra spel, spelade ut det idag.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
-bra spel, spelade ut det idag.

antecknar...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Perra82
antecknar...

Ska du inte anteckna att Bioshock har blivit knäckt också?

på dig.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
Ska du inte anteckna att Bioshock har blivit knäckt också?

på dig.

antecknar...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SCORPIUS
Jag har inte än nerdat ned mig totalt och sökt genom hela nätet efter bevis, men jag skulle gärna vilja veta om någon här kan BEVISA vad Secrom osv gör med våra datorer som är så farligt? Bespara mig rykten och paranoida konspirationsteorier tack.

Skickar det en lista med alla sidor porr som surfats till den lokala pastorn?
Får det datorn till att gå ut med hunden utan koppel?
Matar det ens hamster med små barn?

Jag har Secrom på min dator, Jag har inte märkt att min dator försöker ta över världen eller ens bråka med mina filer.

Bevisa för mig vad som är så illa att det gör så många så upprörda tack.
Jag är varken för eller emot, bara nyfiken.

Du tog orden ur min mun, secrom har blivit hatat för att de har lyckats stå mot pirater så väl speciellt med BioShock. Sj har jag ALDRIG upplevt något problem med Secrom inte mina vänner häller och deras vänner. mycket gnäll från folk som inte vill betala för sig.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Perra82
antecknar...

haha,

Visa signatur

-”It’s amazing to think that we’ve come so far as to put man into space and beyond, that we still cannot cut cheese without risking amputation of our own hands/fingers. A bit sad really...” - Film11

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Redmac
Du tog orden ur min mun, secrom har blivit hatat för att de har lyckats stå mot pirater så väl speciellt med BioShock. Sj har jag ALDRIG upplevt något problem med Secrom inte mina vänner häller och deras vänner. mycket gnäll från folk som inte vill betala för sig.

,

Så det är ok att installera potentiell spionvara på din dator? Spionvara som inte avinstalleras ens när du avinstallerar spelet? Dessutom så får du inte installera spelet som du köpt och betalt för mer än det antal gånger som personerna bakom det känner för, kul för oss med flera datorer. Dessutom jätteskoj om du vill spela dina "gamla" spel om 5 år när deras server inte är online längre.

Du och scorpius är ju direkt korkade.

p.s. securom "stod emot" i 6 dagar, vilken bedrift.

Permalänk
Inaktiv

jag ska nog skaffa riktiga spelet när (om...) jag får min nya dator! för på min nuvarande har jag inte 60 fps konstant precis...

Permalänk
Medlem

q6600 med 2900xt och du får inte mer än 60??? Jisses bra att jag inte beställde ett =/

Visa signatur

[Asus P8H67] - [Intel i2500k] - [Corsair 4gb pc10600] - [Asus 560ti 1gb]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henkka
Så det är ok att installera potentiell spionvara på din dator? Spionvara som inte avinstalleras ens när du avinstallerar spelet? Dessutom så får du inte installera spelet som du köpt och betalt för mer än det antal gånger som personerna bakom det känner för, kul för oss med flera datorer. Dessutom jätteskoj om du vill spela dina "gamla" spel om 5 år när deras server inte är online längre.

Du och scorpius är ju direkt korkade.

p.s. securom "stod emot" i 6 dagar, vilken bedrift.

lugna ned dig med dina personangrepp..

secrom är inget spionprogram och enligt 2k games ska de fixa så man får tillbaka sin slot om man avinstallera och installerar igen. dessutom säger de att de ska släppa en patch som ordnar skyddet på ett annat sätt. dessutom som är BS inte helt och hållet knäckt, man kan spela men secrom är ej borttaget och det är väldans massa problem med att få det att fungera...

du är paranoid och använder argument utan saklig grund.

Visa signatur

-”It’s amazing to think that we’ve come so far as to put man into space and beyond, that we still cannot cut cheese without risking amputation of our own hands/fingers. A bit sad really...” - Film11

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Redmac
lugna ned dig med dina personangrepp..

secrom är inget spionprogram och enligt 2k games ska de fixa så man får tillbaka sin slot om man avinstallera och installerar igen. dessutom säger de att de ska släppa en patch som ordnar skyddet på ett annat sätt. dessutom som är BS inte helt och hållet knäckt, man kan spela men secrom är ej borttaget och det är väldans massa problem med att få det att fungera...

du är paranoid och använder argument utan saklig grund.

Du ska nog inte tala om saklig grund när du inte vet något om hur "knäckt" secuROM är. Spelet är, med de cracks som kom ut ungefär en vecka efter release, helt och hållet spelbart på alla sätt och vis utan aktivering, utan installation av secuROM och det går utmärkt att spela spelet ÄVEN om man har Process Explorer eller annan "otillåten" programvara aktiverad.

Eller det är iallafall vad som sägs, de som testat de kanske ljuger hela bunten, vad vet jag?

Visa signatur

E6750 - XFX 9800GTX+ OC - Gigabyte GA-P35-DS3 - 2*1GB Corsair VS PC2-5300 - Samsung Spinpoint 400GB

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SCORPIUS
Jag har inte än nerdat ned mig totalt och sökt genom hela nätet efter bevis, men jag skulle gärna vilja veta om någon här kan BEVISA vad Secrom osv gör med våra datorer som är så farligt? Bespara mig rykten och paranoida konspirationsteorier tack.

Skickar det en lista med alla sidor porr som surfats till den lokala pastorn?
Får det datorn till att gå ut med hunden utan koppel?
Matar det ens hamster med små barn?

Jag har Secrom på min dator, Jag har inte märkt att min dator försöker ta över världen eller ens bråka med mina filer.

Bevisa för mig vad som är så illa att det gör så många så upprörda tack.
Jag är varken för eller emot, bara nyfiken.

Min DVD spelare "försvinner" ibland. Ibland säger Secrom till mig att sätta in orginalskivan i DVD, men orginalskivan är redan inne.

Jag kan alltså inte fullt ut utnyttja den produkt jag köpt.

( Nej jag har inte på något sätt försökt gå förbi kopieringskyddet och allt som ska vara orginal är det )

Visa signatur

Any time baby!