Winter bells, människans 8 underverk?

Permalänk
Medlem

Winter bells, människans 8 underverk?

Detta spel är sådär lagomt beroende framkallande....

Spelet har en skön bakgrunds musik som loopar också bara det gör det värt att spela

http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/bells.htm

Å just ja det är cross platform

Skriv gärna era scores, själv suger jag... har bara fått 19000 nånting men min bror har dock fått 135 miljoner.

Lägger upp screen om en stund.

När ni börjar få höga scores kan ni väl posta screens för att öka trovädigheten?

Visa signatur
Permalänk
Sötast

Trovärdighet? Spelet är enkelt att få ett par hundra miljarder på... på Kanske 20minuter.

Jag slutade spela när jag fick så mycket poäng att det inte får plats i highscore rutan. Då kändes det som att man hade ägt spelet ganska bra

Skoj fram tills dess dock, mycket gulligt

Permalänk
Medlem
Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Trovärdighet? Spelet är enkelt att få ett par hundra miljarder på... på Kanske 20minuter.

Jag slutade spela när jag fick så mycket poäng att det inte får plats i highscore rutan. Då kändes det som att man hade ägt spelet ganska bra

Skoj fram tills dess dock, mycket gulligt

tror jag inte du fick. Jag spelade iofs bara två gånger, men fick 18000 och sen 30000. Men innan man får hundra miljoner ska man vara riktigt duktig. Och sen om man ska få så att scoren itne ens rymms..

Fick 92000 nu

Visa signatur

| i5 10600k@4,7 Ghz | AMD 6800 | 4Ghz RAM | 1 TB m.2 |

Permalänk
Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaptenperre
tror jag inte du fick. Jag spelade iofs bara två gånger, men fick 18000 och sen 30000. Men innan man får hundra miljoner ska man vara riktigt duktig. Och sen om man ska få så att scoren itne ens rymms..

Fick 92000 nu

Jaså du tror inte mig?

Fan
Dagen förstörd

Permalänk

41130 på första försöket Coolt spel. Men jag förlorade pga. att musjäkeln hamnade utanför bilden

EDIT: 93100 nu Haha riktigt beroendeframkallande spel. Ska lira det mer sen. Tack så mkt för tipset!

Permalänk
Medlem

Har inte spelat det på länge, men här är mitt rekord från December förra året. 8 237 015 630 poäng.

Permalänk
Medlem

Inte speciellt svårt att få ett antal miljarder, har några tusen.

Permalänk
Medlem

3 966 282 393

4 försöket...

Visa signatur

1: 3600x-16GB-1070ti
2: 1600x-16GB-580x
3: fx8350-16GB-1050ti

Permalänk
Avstängd

Fick 42000 på andra försöket,ganska skoj:)

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som är totalt kass på det här?
Klarar inte mer än ca 20000

Permalänk
Medlem

Haha vafan. Kommer aldrig över 5000 .

Visa signatur

i5-4200u 1,6ghz|8gb ddr3|GT750m 4gb

Permalänk
Medlem

Spelat det spelet sönder och samman. Ingen skärm på denna jord klarar en upplösning hög nog att rymma mitt highscore. Bränne den som gjort detta spel.

Permalänk
Medlem

kan sammanfatta detta spel på ett bra sätt: min tjej kommer älska det!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Bara jag som tycker att det är som svårast innan alla klockor slutat minska i storlek? O_o

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

Tog mig 3 min så var jag uppe i 178 mille, men då körde jag speedat! Kom att tänka på ekorren i Hoodwinked

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twiggz
Bara jag som tycker att det är som svårast innan alla klockor slutat minska i storlek? O_o

Ö Tror det.

Edit: Det är dina pupiller som blir större och större!

Visa signatur

Don't worry, be happy <°)))><

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MorteM
Spelat det spelet sönder och samman. Ingen skärm på denna jord klarar en upplösning hög nog att rymma mitt highscore. Bränne den som gjort detta spel.

Spela om o bevisa då

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Inaktiv

Längesedan jag spelade, mitt rekord låg på 97 biljoner IIRC.

Permalänk
Medlem

kom ihåg när man brukade sitta å lira detta på datorkunskapen L;O

Visa signatur

E2160 @ 3,2 , scyte infinity, p35 ds3, 4gb corsair 800mhz, Sapphire 5850 1gb. Intel x-25 V 40gb, 1x western digital black. /laptop amd x2 2.2ghz 3gb 5730.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
kan sammanfatta detta spel på ett bra sätt: min tjej kommer älska det!

Precis vad jag tänkte
Typiskt sådant där spel som man visar och blir man övergiven i 40 minuter sedan kommer hon tillbaka och är sur för att kaninen trillade ner

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Spela om o bevisa då

Finns ingen anledning. Jag vet ju hur det slutar.
Sista bossen var svår dem första gångerna..

Permalänk
Medlem

orisinalspelen är helt underbara. Är jag i rätt, hrm, sinnesstämmning kan jag sitta i timmar med detta:
http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/crossing.htm
så jävla skön musik och så avslappnande
mmm...

Permalänk

Ännu ett hopplöst flash-spel som drar flera datoranvändare till sina knän. Jag föredrar att helt och hållet undvika dessa småspel, då man till slut sitter som en galning och dricker alla möjliga koffeinbaserade drycker för att inte somna när man är uppe i siffror som ingen bryr sig om, förutom möjligtvis en själv.