Permalänk
Robot

Min Datorhörna

Ja, då man äntligen flyttat hemmifrån och skaffat eget ser det ut såhär än så länge.

Besök albumet: Min Datorhörna av Daniel86

Permalänk
Avstängd

Lätt en 10 . Jätte rent och bra ljus. Ser ut som det i alla fall!

Visa signatur

OBS!Mitt gamla magic_shoot inlogg är borta! Detta är mitt nya. Bara satt du vet! Dator: amd x2 3600+,asus m2npv-vm,aeroengine2,2gb,80gb

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av magic_shoot
Lätt en 10 . Jätte rent och bra ljus. Ser ut som det i alla fall!

Det är pga han har bara en dator.
Vi andra har ju sladdar och datorer överallt medans han har sin workstation.
Snyggt i alla fall 8p

Visa signatur

Alienware Area-51 7500

Permalänk
Medlem

Får tacka : )
Ja nog är det rent allt, försöker hålla det så fint som de går.
Ska göra om kabeldragningen lite bara, kabeln från switchen till htpc är för kort så måste skaffa en ny. Ligger rakt över golvet nu.

Tips på förbättringar mottages gärna.. : )

Visa signatur

Ws 2600k, Sabertooth, 16gb, rx580, 840evo, 830 evo, Htpc NUC I3 4010, 8gb, Arch Server Supermicro x11, xeon 1240v5, 48gb ecc, proxmox with 4vm Laptop Dell XPS 13

Permalänk
Avstängd

Ha så just att du är ifrån Hedemora.
Jag brukar käka hos Lappen när jag har vägarna förbi.
Känner du till Lappens?

Visa signatur

Alienware Area-51 7500

Permalänk
Medlem

Kan du ge dej på! ;P
Fint med Lappens där får man då ordentligt med mat för pengarna.

Visa signatur

Ws 2600k, Sabertooth, 16gb, rx580, 840evo, 830 evo, Htpc NUC I3 4010, 8gb, Arch Server Supermicro x11, xeon 1240v5, 48gb ecc, proxmox with 4vm Laptop Dell XPS 13

Permalänk
Avstängd

Jag brukar åka till sälen typ en gång per och och då äter man själklart hos Lappens.
Farsans polare åt hos hos lappens sa don när farsan ringde dom men det visade sig att dom var hos lapens vägkrog, riktig bluff krog.

här är adressen till des riktiga Lappens för alla som är intresserade.

LAPPENS GRILL
Melinsgatan 4,
776 33 HEDEMORA (bakom Hemköp)
Tel 0225-149 28.
Öppet:
Kl 10.00-22.00.
Utnämnd till Sveriges bästa gatukök.

Visa signatur

Alienware Area-51 7500

Permalänk
Medlem

Haha : P

Jaa nu alla som åker förbi Hedemora nu vet ni var ni ska äta..!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

stolen e sköön :D, har en likadan här^^, annars ser det rent och tråkigt ut..

Visa signatur

Asus Zenbook UX32VD-R4002V.

Permalänk
Medlem

heh stolen är väll inte så skön ^^ skit stol endligt mig.. jag är mer avundsjuk på brorsans stol. han gick o köpte en äckta kinarps för 6000kr ^^ går att ställa om precis allt på stolen som man vill ha det högt rygstöd med nack stöd på och sköna armstöd värsta gamer stolen.

själv har jag en äldre märkes stol från 90 talet. dock gillar jag inte det låga ryggstödet annars är den perfa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bil_experten
heh stolen är väll inte så skön ^^ skit stol endligt mig.. jag är mer avundsjuk på brorsans stol. han gick o köpte en äckta kinarps för 6000kr ^^ går att ställa om precis allt på stolen som man vill ha det högt rygstöd med nack stöd på och sköna armstöd värsta gamer stolen.

Japp jag håller med dej, stolen är inte vidare skön men det var allt min ekonomi räckte till såhär i flytttider. Är också sugen på en kinnarps då jag har en på jobbet, vet hur perfekta dem stolarna är.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Rent och fint. Så det ska vara! Fin skärm me!

Visa signatur

Daniel