Hellgate: London beta test signups

Permalänk
Medlem

Hellgate: London beta test signups

http://hellgate.iahgames.com/en/community/?aid=97&sec=4&ssec=...

Verkar som det blir nåt beta så signa upp er.

Permalänk
Medlem

åå nice.

tackar för tipset

Permalänk
Medlem

*gasp*
Hoppas man kommer med

Visa signatur

Master of Disaster

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yahoo
*gasp*
Hoppas man kommer med

Detta vill man verkligen testa

Permalänk

pre order, förbeställa för att få testa betan? tänk om man inte gillar det alls då har man ju förbokat i onödan ju

Visa signatur

|i5 2500k@4ghz |Gigabyte z68X-ud3h-b3|
Gigabyte HD7970 |16GB corsair xms3 1600 mhz|HDD 2 Tb|

Permalänk
Medlem

Du kanske borde läst klart?

Signing up for the pre-order will also automatically register your name
on the waiting list for the Hellgate: London beta test.

Beta test invitations will be sent via email to selected members
of the waiting list.

Visa signatur

Master of Disaster

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slappyjoe
pre order, förbeställa för att få testa betan? tänk om man inte gillar det alls då har man ju förbokat i onödan ju

De har ju bara din mail. Hur ska de veta vart räkningen ska skickas?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av timerx
De har ju bara din mail. Hur ska de veta vart räkningen ska skickas?

Dom kanske fixar allt det senare OM man vill pre-ordera eller inte?
Skulle försig vara grymt om man fick beställa ett spel genom att bara ge sin mail , namn och i vilket land man bor

Visa signatur

Master of Disaster

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yahoo
Dom kanske fixar allt det senare OM man vill pre-ordera eller inte?
Skulle försig vara grymt om man fick beställa ett spel genom att bara ge sin mail , namn och i vilket land man bor

Fixa vad senare? tror inte dom låter FBI söka upp min email till min bostad och kontokortsnr

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Haha hoppas jag inte behöver betala nåt innan om man nu skulle få spela betan, man vill ju spela lite beta innan man bestämmer sig dock så kunde man inte låta bli att signa upp sig efter den härliga trailern. Tack till denna tråd, hade aldrig uptäkt betan annars.

***http://www.gametrailers.com/player/22749.html

Permalänk
Medlem

Såg inte sådär jättespännande ut måste jag säga. Gameplayvideon såg ut som vilket 3:rd person shooter som helst. Väldigt rörigt också.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

Hoppas det är lika rörligt som diablo 2

Permalänk

?:O där fick ja ett mail om att jag var uttagen, kommer inte ihåg att jag har registrerat mig på de, kanske var från mythos då de är flagship studios
Men de är alpha fortfarande?

Permalänk
Avstängd

Så nu har jag också signat mig:-)

Väntar spänt:-)

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk

för den som tvekar pga pre-ordern finns det en signup-knapp här till alphan. förmodligen/förhoppningsvis glider det över i betatestning också

Visa signatur

Tester: Gigabyte P55W v4 | Clevo P771ZM | Aorus X7 Pro | Gigabyte P35X v3
Clevo P771ZM (U705) | i7 4790K | 980M 8 GB | 512 GB 850 Pro | 17.3" LG IPS matte 96 Hz | 16 GB 1866 MHz | Killer AC 1525 |
Clevo P150HM | [strike]i7 2670QM[/strike] i7 2960XM | [strike]6990M[/strike] 7970M |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag kör betan, vill inte utala mig mycket om den däremot, har ni något roligt att byta imot kom med förslag

Permalänk
Medlem

någon som har en beta key pm gärna mig