Dålig grafik efter wow patch

Permalänk
Medlem

Dålig grafik efter wow patch

Japp. Väldigt skumt. Vad jag än använder för upplösning så ser det ut som typ 1024 x 768 på min 20". Alltså allt ser väldigt blurrigt och lågupplöst ut. Det spelar ingen roll vad man väljer för upplösning det ser blir liksom ingen skillnad överhuvudtaget när man byter. Har prövat tagit bort spelet helt och installerat igen, men det hjälper inte. Har även testat fixat andra grafik drivisar, som den senaste betan från Nvidias sida.

Någon annan som upplevt/upplever samma sak?

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J
[/color]

Permalänk
Medlem

Inga problem som helst. Har du kollat WoW forumet? Jag tror det finns en felsökningssida eller nåt..

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

Pröva och sänka UI scale i Video options.

Visa signatur

Någon dator med tillhörande skärm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yngwie_Malmsteen
Pröva och sänka UI scale i Video options.

Jo, redan testat det. Är inte direkt det som är problemet dock. Blir som sagt noll skillnad i byte av upplösning. Det ska ju inte se ut som 1024 i native upplösning
Hittade en med liknande problem http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=1016342987&p...
Får likadant jag i Windowed läge också

Eller så är det Ui bara och jag inbillar mig lol..

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J
[/color]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mytos
Jo, redan testat det. Är inte direkt det som är problemet dock. Blir som sagt noll skillnad i byte av upplösning. Det ska ju inte se ut som 1024 i native upplösning
Hittade en med liknande problem http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=1016342987&p...
Får likadant jag i Windowed läge också

Eller så är det Ui bara och jag inbillar mig lol..

Kollat så inte AA och AF har stängts av eller ändrats? Tror det går att ändra innifrån spelet så det är ju troligt att det påverkats av en patch.

Hoppas det löser sig

Permalänk
Medlem

Fimpa patchen? Eller man kanske "måste" ha patchen? Jag har aldrig spelat wow så jag har ingen aning..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tSp
Fimpa patchen? Eller man kanske "måste" ha patchen? Jag har aldrig spelat wow så jag har ingen aning..

man måste ha senaste patchen...

Visa signatur

Fina datorn: CPU: i7 sandybridge 2600K 3.4ghz Turbo 3.8ghz | Moderkort: Maximus-Extreme-IV | GPU: Asus 780GTX | SSD: 128gb 840pro x2 raid0 | nuclear power plant: Corsair hx1000w | Minne: 16GB 1600mhz corsair vengeance.

Permalänk
Medlem

Jag är inte ensam om problemet iaf, finns en 6 sidig tråd på wow europe forumet om detta för tillfället. Har blivit en del fel med senaste patchen.

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J
[/color]