Nya chassin från Lian Li

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av El_Ak
Är det verkligen det? Hur många här har sin hemmabio rackomonterad? Jag tror att chassit skulle sälja mer utan den möjligheten, men en sån variant kanske finns vad vet jag...

Om jag hade råd att montera om hemmabio och datorer i rack skulle jag göra det utan en sekunds tvekan Grymt mycket snyggare rent inredningsmässigt med ett rackskåp (lagom storlek, kanske 12U med glasdörr eller liknande) än med tretioelva olika burkar till allting och deras mostrar.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Verkligen smaklöst enligt mig. Gubbchassi

Permalänk

Jag har en C30 och är väldigt nöjd med den. Hörde att C32 skulle släppas i dagarna men valde C30 för jag tycker den är snyggare.

//LD

Visa signatur

http://www.earth-dog.com - Metal for Muthas - Gore for Ghouls!

Permalänk

hmm.. V350 var söt, men tycker inte om att de bara gjort små uttag för luften att komma.

Tycker 300:a var bättre med öppet i fronten..

Kan man sätta fläktarna där om man får tag på adaptern månne?

Permalänk
Medlem

är inte 530 mm djupt htpc-chassi lite väl mycket? har sprungit runt och letat tvbänkar ett tag och det är fan svårt att hitta de som är 500 djupa, ikea har få med det djupet, de man kan tänka sig iaf... Fattar inte att det ska vara så svårt att hitta något, får väl bygga en egen bänk

Visa signatur

...excellent

Permalänk

Tycker de gör riktigt snygga och stilrena chassin. Men kommer antagligen aldrig köpa ett då jag tycker de är för dyra.
Man får säkerligen lägga lika mycket pengar på namnet som på chassit.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av uid313
38% har röstat Ja. Wow, är det verkligen så många som har Lian-Li här?
Statistiken kanske blir bättre när fler röstar...

Det kan ju vara så att fler personer som har ett Lian-chassi läser artikelln och röstar eftersom de är intresserade av deras produkter.

De här nya chassina var iallafall snygga till skillnad från förra batchen som var ful som stryk.

Visa signatur

- In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move
- The Guide is definitive. Reality is frequently inaccurate.
Douglas Adams

Permalänk
Medlem

har ett Lian-Li men tycker inte riktigt att de här såg bra ut, kanske lillen. Snäckan de gjorde för ett tag sen var riktigt cool men kostar en del också.

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

Lian Li är en klass för sig... visst det finns lådor med "fiffigare" lösningar kanske... men kvalitén på Lian Li kan man inte se på bild, man måste känna/uppleva den.

Min åsíkt är att chassin typ alienware är ruskigt fula och hör hemma i ett pojkrum i förorten.

off topic: ordet fiffig har jag inte använt sen 90-talet... kändes jättekonstigt.

Permalänk
Medlem

PC-B25B var det snyggaste chassiet jag sett någonsin. Det lägger sig garanterat överst på önskelistan.

Dessutom matchar det ärligt talat <b>perfekt</b> med mina skärmar, tangentbord, mus samt högtalare.

Permalänk
Medlem

Kan lätt hålla med norrgrd, har letat ett tag efter ett snyggt chassi men nu har jag hittat det

Någon info om pris/lanseringsdatum?

Visa signatur

PGP key hos pgp.mit.edu är 0xC58E03DA

Permalänk

Ordet jättekonstigt hör för övrigt även det hemma på pojkrum i förorten!

"Snäckan" är enligt mig ett riktigt pinsamt kapitel i Lian Li's annars så välrenomerade historia. Vi har dom ju alla.... Själv är jag ju inte så stolt över Hockey-frillan jag hade i '86-'87!!!

//LD

Visa signatur

http://www.earth-dog.com - Metal for Muthas - Gore for Ghouls!

Permalänk
Medlem

1 st PC-V350A beställd
Den fångade mitt intresse genom att vara snygg/kompakt/smart.
Återstår att se om det är korrekt samt om min tanke med passiv C2D kylning med Thermalright SI 128 SE direkt under ett Corsair HX 520 nätagg kommer att fungera.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N