Permalänk
Avstängd

Juiced 2

Vet inte om ni redan visste om detta men Juiced 2 kommer snart ut :D, Och det verkar vara hel tufft! graffen är smaskens osv. Hoppas bara att spelet har en bra handling osv, Och en bra körkänsla. Självklart kommer man att kunna styla sitt vrål'åk Ea's Pro street kommer nog att få lite konkurrens :P.

Edit: Dessa bilderna är tagna ifrån PC version. Men det kommer att komma till dom flesta plattformerna så som Ps2/ps3, Xbox360, Samt PC. Jag såg inget om Nintendo :(.

Lite bilder

Det står på deras hemsida att spelet släpps månad 10 och det är ju denna månad men exakt vilket datum hittade jag inte. Det finns mer bilder och info på THQ hemsida. Hoppas bara att det är ''ingame bilder dom har tagit''

www.THQ.com

* Race and drift in front of a huge, pumping Hot Import Nights party crowd
* Powerslides: Get your ride sideways through a turn and earn a huge NOS boost
* Stun the crowds with your supreme drifting and car control skills
* Car customisation: Fit 'Lambo' doors, resize rims, wide-body kits and move-anywhere decals
* Race amongst the landmarks of San Fran, London, Rome, Tokyo, Sydney and Paris
* 'Driver DNA' - download friends' or celeb DNA and race against them
* 90 digitally scanned cars, over 350 aftermarket mods

OBS. Du måste vara över 12år för att få spela detta spel!.

Ses.

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Fräsigt, jag gillade 1:an ganska mycket, även om det snabbt blev tråkigt och över-extremt.

Permalänk
Avstängd

ettan var ok. om det inte var för AI'n dom var oslagbara

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Nejdå, det va ju det som var roligt lite utmaning
Sedan så var ju "drift-delen" 100ggr bättre gjord än den i NFS, om du frågar mig

Permalänk
Avstängd

hehe jo iofs. Men jag la upp en ny bild nu pro street kommer att få lite konkurrens.

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Ja, i mina ögon så ser detta mer låvande ut (jag spelar lite och enligt vissa "dåliga" spel ^^)
*Host* *Host*

Permalänk
Avstängd

hehe ok ok.. Aha så stavas det ty.

Fixat nu.

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Enligt webhallen så släpps det till pc och ps3 den 26 den 19 till psp och 360 och ds ska det vara släppt till.

Visa signatur

Blank

Permalänk

Hoppas de kör på samma körkänsla som i ettan, då det var oslagbart. Det är kul med lite svårare och mer avancerad körning, om man jämför med NFS som är en barnlek och tråkig körkänsla!

Visa signatur

Intel 2500K + Antec Kühler 620, Asrock Z68 Xtreme4 gen 3, Gaiward GTX 570, 8GB DDR3 1600MHz, Zalman 600W, Fractal Design R2.

Permalänk
Medlem

Någon som provat fullversionen till 360? Är det samma körkänsla som i demot så skulle jag inte ens ta emot spelet om jag så fick det gratis.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Avstängd

Jag har letat efter demo till PC men hittar inte det :(. om nån vet vart man kan hitta demo till PC så kan ni vara sjyssta å läga en adress dit :).

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av piddeman
Jag har letat efter demo till PC men hittar inte det :(. om nån vet vart man kan hitta demo till PC så kan ni vara sjyssta å läga en adress dit :).

Det har inte släppts någon demo till PC än vad jag vet.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Avstängd

aww. vad synd :(.

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<