GeForce 8800 GT fotograferad

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av murak
Oooh, nice... Trots att kylaren, precis som många påpekar är läcker så plockar jag nog bort den för att göra rum för mer exotisk kylning. För mej får det gärna vara lite hull på ; ) Spännande tider om man skall köpa nytt, men det måste vara ett helsike för svensson att skilja alla modeller åt.

OffT: Blev det nå dx10 för XP?

Inte en chans att det blir nå dx10 för xp.. microsoft är och har alltid varit och kommer fortsätta vara giriga

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daweeeBD
Inte en chans att det blir nå dx10 för xp.. microsoft är och har alltid varit och kommer fortsätta vara giriga

Har inget med girrighet att göra, har att göra med att det är inte lönt att skriva 2 olika dx10 versioner, det är väldigt mycket jobb, helt i onödan. Ungefär som att lägga ner en massa tid och pengar på att göra ett operativsystem enbart för 32bit.

Visa signatur

|| Surface GO 2 ||

|| NR200P, 12600K, Z690M-ITX, NH-U9S, RTX 3060 Phoenix, SKC2500 500GB, Fury 16GB, HX520 ||

Permalänk
Medlem

Jag köper så inte Microsofts BS om att dx10 inte kan enkelt modifieras för XP... synd att så många gör det. Hade det varit en majoritet som inte tror på allt MS spyr ut så hade de nog blivit pressade till att släppa en XP version av dx10.

Aja, /offtopic.

Visa signatur

[Asus P8H67] - [Intel i2500k] - [Corsair 4gb pc10600] - [Asus 560ti 1gb]

Permalänk
Avstängd

Otroligt att folk kan va så ignoranta att de tror att DX10 någonsin kommer kunna köras på XP. Ge upp!

Visa signatur

Nya funktioner i “Anniversary Update” för Windows 10 som släpps till sommaren:
http://www.howtogeek.com/248177/whats-new-in-windows-10s-anni...

Permalänk
Medlem

Jag vill ha Dx10 för win95 så jag kan spela Crysis på min P2 burk. Och det går, det är bara nån som gnäller för att det är för mycket jobb med det.

Jag vill, jag vill, jag vill, jag vill, jag vill! Pappa, jag vill!

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mikael
Det verkar enligt rykten bli:

Shader processors: 80
Texture Units: 20
ROPs: 20

Hel*ete!

Glädjedödare, att dom ska hålla på.
Om det stämmer så är detta kort ur min ekvation.

/.S

Visa signatur

..MK:P8Z77-V DELUXE..
......Cpu:3570K@4,7......
....Ram:Ballistix 16gb....
..Hdd@:SSD 840 PRO..
........GPU:GTX 760........