PES 2008 Demo (ute nu!)

Permalänk

PES 2008 Demo (ute nu!)

Hittade ingen tråd om PES2008.

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=21759

Har spelat lite nu och jag upplever faktiskt en hel del skillnader, framför allt grafiska. Spontant en negativ upplevelse men jag tror det kommer växa.

Någon mer som har testat?

Permalänk

Jätte snällt av dig att berätta om demon men det är ju en jättegammal nyhet

iaf tycker jag pes6 är roligare just nu men när man spelat 100 matcher pes2008 tror jag det kommer vara väldigt skoj.

Permalänk
Medlem

Har själv väntat på demot till PS3 i ett par veckor nu. Orkar inte vänta mer så jag laddar ner demot till PC och kopplar in min PS3 sixaxis och spelar så som jag vill spela med PS3.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robster1986
Jätte snällt av dig att berätta om demon men det är ju en jättegammal nyhet

iaf tycker jag pes6 är roligare just nu men när man spelat 100 matcher pes2008 tror jag det kommer vara väldigt skoj.

Ute nu var kanske att ta i men det var ju "jättegammal nyhet" också

Hittade som sagt ingen tråd om det och eftersom det finns en del PES fans här så tänkte jag höra vad ni tyckte om det.

Känslan var rätt men det var något lurt med grafiken tyckte jag. Såg nästan mer ut som Fifa tyckte jag.

Permalänk

grafiken är ju mycket snyggare i pes2008 men det känns lite mer åt pes5 hållet än pes6 hållet i spelkänslan tycker jag..och jag hatade pes5..höll mig till pes4 tills pes 6 kom.. men jag tror nog att jag kan komma o gilla pes2008 sen när man får spela det online..

Har dock hört rykten om att 2vs2 inte finns i multiplayer förutom om man sitter 2 vid samma dator o möter 2 som sitter vid samma dator..helt värdelöst och korkat att gå tillbaks i utvecklingen, skit tråkigt om det är sant.

Permalänk
Medlem

Har spelat rätt mycket nu och det är grymt kul. Har försökt lura domaren med filmningar men ej lyckats.

edit: fick äntligen in en snygg filmning som domaren gick på. Märkte även att datorn filmar i spelet, hehe