CallofDuty 4 snack/ förhandsbokning ute! :)

Permalänk
Medlem

CallofDuty 4 snack/ förhandsbokning ute! :)

Tjenare!

Visste inte att cod4 va redan så långt ute! trodde det skulle komma ut ngn gång 2008...

men ser man på http://www.cdon.com/main.phtml?nav=908&nav_genre=908&navroot=...

de har redan ett datum o allt!!

Tror faktiskt att call of duty 4 kommer bli nästa stora multiplayer bf2!!

Riktigt jäkla nice spel ser det ut som i alla fall

Crysis kommer att rocka inom singleplayer men tror inte att det kommer slå genom sådär i klan världen.

Men tror att cod4 kan faktiskt bli något!

Quakewars försöker ju men själv gillar man inte det så mycket.

Release 11 - 9 - 2007 säger alla ställen.

Kanske visste ni redan men själv gjorde man det inte...

Bring it on!!

Permalänk
Medlem

finns en tråd har jag för mig redan..

EDIT: Och det är som ett gammalt COD med nya vapen och bättre grafik = inget speciellt..

EDIT: http://sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=70750... så går det när man inte söker..

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I`m
finns en tråd har jag för mig redan..

EDIT: Och det är som ett gammalt COD med nya vapen och bättre grafik = inget speciellt..

EDIT: http://sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=70750... så går det när man inte söker..

Som att säga BF2 har bara lite nyare vapen och bättre grafik än BF1942, inget speciellt..

IDIOT.

Permalänk

Tycker spelet ser riktigt blekt och tråkigt ut i filmerna som ligger ute. Men man är väl Crysys skadad nu

Tänkte iaf testa demot innan man bestämmer sig för köp.

Visa signatur

Subzero Junkie !

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I`m

EDIT: Och det är som ett gammalt COD med nya vapen och bättre grafik = inget speciellt..

Skrattar jämt när jag läser sådant..

Permalänk

Får se hur det blir, jag väntar med spänning på demot. Det roliga med COD (sp) var ju att det är förbaskat mycket liv och rörelse, Fiender överallt och ständigt flög det kulor över huvudet. För att inte glömma alla ens kamrater (var ju iof inte något annat än kanonmat) som bidrog till den väldigt lyckade krigstämningen.

Det jag fått på känn om nummer 4 i serien är att det verkar bli mer "smyga om kring med några kompisar liknande GRAW" Så vill jag inte ha det. Man ska inte smyga i COD, man ska komma rusande med hundra man i ryggen medans kulorna från kulsprutorna piskar en i ansiktet. Och så vill jag att COD 4 också ska se ut.

Annars är jag besviken / MVH laggarbacken

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av laggarbacken
Får se hur det blir, jag väntar med spänning på demot. Det roliga med COD (sp) var ju att det är förbaskat mycket liv och rörelse, Fiender överallt och ständigt flög det kulor över huvudet. För att inte glömma alla ens kamrater (var ju iof inte något annat än kanonmat) som bidrog till den väldigt lyckade krigstämningen.

Det jag fått på känn om nummer 4 i serien är att det verkar bli mer "smyga om kring med några kompisar liknande GRAW" Så vill jag inte ha det. Man ska inte smyga i COD, man ska komma rusande med hundra man i ryggen medans kulorna från kulsprutorna piskar en i ansiktet. Och så vill jag att COD 4 också ska se ut.

Annars är jag besviken / MVH laggarbacken

Själv välkomnar jag det nya COD isf. Jag avskydde verkligen föregångarna.

Visa signatur

6600k @ 4.5Ghz | 16 GB DDR4 | GTX 970 | Z170

Permalänk
Medlem

Tror knappast det kommer ersätta BF2, inte för att CoD4 är dåligt, tvärtom i min meing men det är knappast liknande spelsätt. Vad jag menar är spawning och fordon då såklart.

Permalänk
Medlem

Alla spel är som Doom 1 fast med andra vapen, bättre grafik och andra miljöer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZereCool
Alla spel är som Doom 1 fast med andra vapen, bättre grafik och andra miljöer.

oh, WoW med?:O

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
oh, WoW med?:O

Glömde plinka in alla fps spel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av laggarbacken
Får se hur det blir, jag väntar med spänning på demot. Det roliga med COD (sp) var ju att det är förbaskat mycket liv och rörelse, Fiender överallt och ständigt flög det kulor över huvudet. För att inte glömma alla ens kamrater (var ju iof inte något annat än kanonmat) som bidrog till den väldigt lyckade krigstämningen.

Det jag fått på känn om nummer 4 i serien är att det verkar bli mer "smyga om kring med några kompisar liknande GRAW" Så vill jag inte ha det. Man ska inte smyga i COD, man ska komma rusande med hundra man i ryggen medans kulorna från kulsprutorna piskar en i ansiktet. Och så vill jag att COD 4 också ska se ut.

Annars är jag besviken / MVH laggarbacken

Å andra sidan så skildrar spelen helt olika krig. Modern krigsföring är inte likadan som under andra världskriget och för att spelen ska bli så trovärdiga som möjligt så kommer de inte heller bli likadana.
Jag ser helt klart framt emot COD4 hur det än blir.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aske
Å andra sidan så skildrar spelen helt olika krig. Modern krigsföring är inte likadan som under andra världskriget och för att spelen ska bli så trovärdiga som möjligt så kommer de inte heller bli likadana.
Jag ser helt klart framt emot COD4 hur det än blir.

Ja jag vet, och det är det jag är rädd för. Nu för tiden är krigen så förbannat tråkiga, annat var det förr. Visst förstår jag att det skulle vara väldigt löjligt om 1000 amrikanska välutbildadesoldater i dagens Irak skulle storma ett terroristfäste, Det har man ju luftunderstöd för. Men det är så jag vill spela. För det ger mig en mycket häftigare upplevelse än att sakta smyga fram i skogen och panga dom där onda snubbarna på 250 meters avstånd.

Men men, jag tror fortfarande att COD 4 har en chans att bli ett bra spel, men det verkar inte bli det COD som jag förknippar med COD.

MVH laggarbacken

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem

finns det system requirements ute än? jag Googlade men fann inget.

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - GTX 1070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem

skulle också gärna vilja veta vad system requirements är =/

Visa signatur

| Asus M2N | AMD x2 6000+ 3.0ghz | Gainward 8800gt 512mb Golden sample |2GB RAM ddr2 | ViewSonic VA902 |
| Xbox360 Premium, 120GB hårddisk, Headset, 9 spel, LIVE: MercT01 |

Permalänk
Medlem

naeh verkar ej finnas ngr systemkrav, men det är klart att den ej använder dx10 utan dx9....

den borde inte vara så jätte krävande..

DEMOT SKALL SLÄPPAS OM 3 DAGAR!!!

enligt yahoo games!!

11 nov. skall cod4 demo släppas

Permalänk
Medlem

Förbokat till alla plattformer
Man måste kunna njuta med alla sina vänner

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk

Bokat till 360'n min ! MP-betan var ju iallafall sjukt rolig online.

///neruuuu

Visa signatur

Give me a wooden cross

Permalänk
Hedersmedlem