Call of Duty 4: Modern Warfare

Permalänk
Medlem

Hoppas killcam blir en serversetting. En killcam kan förstöra vilket spel som helst.
All mening med att hitta ett bra läge är borta då fienden får veta var du sköt ifrån och letar upp dig efter att han respawnat.

Permalänk
Medlem

Visst är det så. Men detta spel är mer fast paced. CoD har väl aldrig gått att jämföras med exempelvis BF-serien.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henkka
Hoppas killcam blir en serversetting. En killcam kan förstöra vilket spel som helst.
All mening med att hitta ett bra läge är borta då fienden får veta var du sköt ifrån och letar upp dig efter att han respawnat.

Håller fullständigt med. Tycker det förstör mycket i spel som t ex DoD.

Permalänk
Medlem

Cod4 e soft spelar betan ^^ AK-47 äger med ljuddämparen men undrar om det kommer att kräva mycket till PC ? för skall köpa ett Geforce 8800GTX xxx editon från komplett för 5599kr tror du att det kommer att ta Cod 4 på högsta graffe :P? någon som kansek kan svara mig på det

Permalänk
Medlem

Cod4 e soft spelar 360 betan ^^ AK-47 äger med ljuddämparen men undrar om det kommer att kräva mycket till PC ? för skall köpa ett Geforce 8800GTX xxx editon från komplett för 5599kr tror du att det kommer att ta Cod 4 på högsta graffe :P? någon som kanske kan svara mig på det ?

Permalänk
Medlem

kommer det vara dx9 eller 10? annars såg det snyggt ut

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - GTX 1070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flaxarn
Cod4 e soft spelar 360 betan ^^ AK-47 äger med ljuddämparen men undrar om det kommer att kräva mycket till PC ? för skall köpa ett Geforce 8800GTX xxx editon från komplett för 5599kr tror du att det kommer att ta Cod 4 på högsta graffe :P? någon som kanske kan svara mig på det ?

Kan inte hitta pc kraven nånstans tyvärr, så det verkar inte vara släppta.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Någon som vet i fall kompletts Geforce8800GTX xxx edition kommer att klara cod 4:P? det borde nsetan göra det för det e ju ett kort för 5599kr å det e grymt bra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flaxarn
Någon som vet i fall kompletts Geforce8800GTX xxx edition kommer att klara cod 4:P? det borde nsetan göra det för det e ju ett kort för 5599kr å det e grymt bra

Sluta spamma! Och nej det kommer inte klara det på nåt sätt

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henkka
Hoppas killcam blir en serversetting. En killcam kan förstöra vilket spel som helst.
All mening med att hitta ett bra läge är borta då fienden får veta var du sköt ifrån och letar upp dig efter att han respawnat.

Men då vet du ju att din plats är "avslöjad", då placerar du om dig och plockar han när han kommer tillbaka till din gammla spot. ^^

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flaxarn
Någon som vet i fall kompletts Geforce8800GTX xxx edition kommer att klara cod 4:P? det borde nsetan göra det för det e ju ett kort för 5599kr å det e grymt bra

Men hallå, sluta trolla i tråden. Om inte systemkraven är släppta finns det ingen som vet. Då får man använda sunt förnuft... och det är ju ganska uppenbart att du behöver fråga andra på den punkten.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flaxarn
Någon som vet i fall kompletts Geforce8800GTX xxx edition kommer att klara cod 4:P? det borde nsetan göra det för det e ju ett kort för 5599kr å det e grymt bra

Lägg av med tramsandet/spammandet om du planerar att stanna en längre tid i forumet. Repetera reglerna -> www.sweclockers.com/forum/regler.php

Permalänk
Medlem

okok förlåt da men jag hittade vad för grafikkort som krävs för CoD4 haha ^^ så det graffekkortet kommer att klara det galant.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
Men då vet du ju att din plats är "avslöjad", då placerar du om dig och plockar han när han kommer tillbaka till din gammla spot. ^^

Det är fortfafande värdelöst.

p.s. det heter honom, inte han (och gamla, inte gammla).

Permalänk

Ha ha ha

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henkka
Det är fortfafande värdelöst.

p.s. det heter honom, inte han (och gamla, inte gammla).

Jaja, en del är bra på stava en del är bra på COD4, that's life

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henkka
Hoppas killcam blir en serversetting. En killcam kan förstöra vilket spel som helst.
All mening med att hitta ett bra läge är borta då fienden får veta var du sköt ifrån och letar upp dig efter att han respawnat.

Det hoppas jag också!! Verkligen en smaksak, och därför hoppas jag att det finns som serversetting. Tror ni att det komemr göra det?

Permalänk
Medlem

mm killcam kommer att sabba allt :/ men hoppas att man kan ta bort det för det kunde man ju göra på gamla Cod

Permalänk

Men killcam är ju inte helt kass. Bra att ha i vissa lägen. Typ om man har hittat en grymt bra ställe att "snipa" på. Och helt plötsligt dör man. Då kanske man vill veta hur i hel---e fick han mig där?? För det finns ju vissa som fuskat sig till kills med tex autoaim mm. Då kan det vara bra med killcam om man vill avslöja ynkliga fuskare.

Men håller med om att det är inte bra att ha detta hela tiden. Har vissa nackdelar/fördelar.

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.

Permalänk
Medlem

Vet någon när Cod 4 demot kommer ? å kommer det ett singelplayer demo lr multi ?

Permalänk
Medlem

Vad jag hört är demot exklusivt för 360, och det är släppt sen en tid tillbaka.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Croles
Vad jag hört är demot exklusivt för 360, och det är släppt sen en tid tillbaka.

men var inte det Betan da :O?

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av harman
Demo om 5 dagar!!

http://videogames.yahoo.com/events/call-of-duty-4/cod-4-the-b...

Trevliga nyheter.

På torsdag kommer demot till pc'n då. ^^

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av harman
Demo om 5 dagar!!

http://videogames.yahoo.com/events/call-of-duty-4/cod-4-the-b...

Smaskens!

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Kan man köra alla fordon i detta spel, som i battlefield ?

Alltså typ köra Tank, Helicoptrar, Flygplan, Bilar.

Om man kan köra allt så kommer detta spel nog bli en succse.

Längtar tills demon kommer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lAlAz0r
Kan man köra alla fordon i detta spel, som i battlefield ?

Alltså typ köra Tank, Helicoptrar, Flygplan, Bilar.

Om man kan köra allt så kommer detta spel nog bli en succse.

Längtar tills demon kommer

Hoppas jag verkligen inte. Då blir det för mycket BF2 känsla.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zEm
Hoppas jag verkligen inte. Då blir det för mycket BF2 känsla.

Jag hoppas iallfall det blir så, skulle vara väldigt roligt

lAlAz0r

Permalänk
Medlem

fan detta spel verkar ju grymt fint! Såg nån video på youtube..
Undrar om nån vet nåt mer ang. quad core och detta spel?
//Cyn

Visa signatur

[b]Antec P180B - i7 920 (D0) - Asus P6T Deluxe v2 - Thermalright Ultra Extreme - GTX280- 6GB Corsair Dominator C8 1600mhz - Corsair HX 1000W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lAlAz0r
Kan man köra alla fordon i detta spel, som i battlefield ?

Alltså typ köra Tank, Helicoptrar, Flygplan, Bilar.

Om man kan köra allt så kommer detta spel nog bli en succse.

Längtar tills demon kommer

Det heter faktiskt "succé" inte -> succse. Hehe, skojar bara Längtar själv...bara tre dagar kvar nu

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.