Permalänk
Medlem

Era spelvanor

Jag och en kompis gör en liten undersökning över folks(framförallt ungdomars) spelvanor och skulle uppskatta lite svar från er.

Permalänk
Medlem

röst lagd.
lycka till med undersökningen

Permalänk
Medlem

Asså jag spelar inte varje dag, men om min flickvän är upptagen och jag inte har nått att göra kan jag spela en hel dag. Det händer (tyvärr, måste jag nog säga) inte så ofta nuförtiden.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D CO + 2133 MHz FCLK GPU: Sapphire RX 7900 XT Pulse OC
RAM: Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 (Hynix) BZ subtimings
MB: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI SSD: Kingston KC3000 2TB PSU: Corsair RM850x

Permalänk
Medlem

Röst lagd, men detta beror helt på om det har släppts något som är värt att spela sen om frågan hade varit hur mycket _sitter_ du vid datorn så skulle jag gått upp ett snäpp.

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

2-5 timmar spelande om dagen blir det nog. Vissa dagar mindre och vissa mer.

Permalänk
Medlem

Tack för era svar. Keep em´coming.

Permalänk

tror du inte att du får ett lite snedvridet urval genom att ställa frågan på detta forum? Man kan nog förutsätta att snittet av medlemmar på ett dataformum spelar mer dataspel än populationen i stort. Är det en skoluppgift kan det ju iaf vara värt att försöka hantera. Sen vet jag ju inte heller om ni går i grundskola, gymnasium eller universitet... kanske är skit samma för er..

Visa signatur

FS Amilo Xi 1554, ATI Mobility Radeon X1900 256 mb GDDR3, 2,0 Ghz Intel Core 2 Duo T7200, RAM 2 Gb DDR2,HD 2* 160 Gb, 17" VUXGA 1920 * 1200

Permalänk
Medlem

ajajaaj, om man spelar 5 timmar då? ska man ta 2-5 eller 5-10 , Ni har just gjort ett ganska vanligt misstag.

1 - 2
3 - 5
6 - 10
-11 eller mer

så borde det stå. eller lite mindre "hopp" kanske

Permalänk
Medlem

Det varierar helt och hållet beroende på om det finns nån intressanta spel ute som inte redan spelat till döds. Just nu har jag spelat klart allt av intresse för tillfället så det blir knappt något, men för nån dagar sen var jag helt inne på Bioshock och satt hela min vakna tid med det i nån dag. Samma gäller WoW när jag var helt såld på det. Så det varierar som sagt :). Just nu måste jag därför rösta på att jag inte spelar varje dag.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Avstängd

2-5 tim om dagen vilket är ok! vissa dagar när man är ledig blir det väl ca 12 tim!

man ser ju inte på tv så då kan man spela mer!

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Medlem

47 år, jag spelar minst 3 timmar per kväll, på helgen blir det minst dubbelt upp

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem

har inte spelat så mkt på senaste tiden men ikväll eller imorgon kväll ska jag köra lite Red alert2 skirmish och lite total annihilation skirmish och svencoop och diablo 2 har jag tänkt. min stackars dator och jag har inte umgåts på ett tag så det börjar bli dags nu. i värsta fall får jag väll fimpa tjejen :).

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk

När jag gick i skolan, så spelade man ca. 8 timmar på vardagarna och 12 timmar på helgerna. Nu när man fixat jobb o.s.v. så blir det lite svårt att hinna med och jag har faktiskt inte sugen längre.

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu