spetet stänger av sej..!

Permalänk
Medlem

spetet stänger av sej..!

spelar 2 spel just nu.. och dessa är bf2 online och cs.. dessa spel vill gärna stänga av sej själva utan anledning. jag trodde de berodde på att de var någon som skrev på msn eller dc eller liknande.. (popup) men testade utan de stängdes ner..

jag undrar varför i hela friden dem gör så här... jag spelar ibland stranglehold och diablo offline och de är inga problem. bara en enstaka gång med stranglehold.

someone pls help me

Permalänk

Vad är det för fel på min bil när den har stannat? Jag skulle få mer hjälp om jag t.ex. berättade att tanken var tom och skulle få svaret tanka bilen så fungerar den igen. Och tankade bilen och vips den starta!

Tänk va mycket enklare det blev att få hjälp när jag sa att tanken var tom.

Om du inte förstod. Vad har du för dator först och främst. Nätverkskort...
Berätta gärna om du kollat efter damm i datorn som smockat igen allt... om du testat de nyaste drivrutinerna till dina komponenter.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SweluXxx
spelar 2 spel just nu.. och dessa är bf2 online och cs.. dessa spel vill gärna stänga av sej själva utan anledning. jag trodde de berodde på att de var någon som skrev på msn eller dc eller liknande.. (popup) men testade utan de stängdes ner..

jag undrar varför i hela friden dem gör så här... jag spelar ibland stranglehold och diablo offline och de är inga problem. bara en enstaka gång med stranglehold.

someone pls help me

Ptja...patchat? Virusprogrammet/brandväggen kanske hämtar nedladdningar i bakgrunden? Händer mig ibland.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

hmm lite förvirrande vart de där ja..

jag har kollat alla drivisar

marvell nätverkskort..
p5nsli
gf8800gts
p4 3.6
2gb 5300

angående dammet så finns de absolut inget (rensade idag)
:(:(

update:
patchat, njej cs uppdaterar sej själv och bf2 finns inget att dla.. har ingen brandvägg för tillfället

Permalänk

Kanske tempen i din datorn som blir för hög. Kolla det med för säkerhets skull. Om du inte har något program som kan kolla det så kan jag starkt rekomendera "speedfan". Kör själv med det.

Annars kolla det som Leeloo tipsade om...kan vara nån process om suger upp kraft. Checka Aktivitetshanteraren och processer vad som händer där.

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Metal Lars
Kanske tempen i din datorn som blir för hög. Kolla det med för säkerhets skull. Om du inte har något program som kan kolla det så kan jag starkt rekomendera "speedfan". Kör själv med det.

Annars kolla det som Leeloo tipsade om...kan vara nån process om suger upp kraft. Checka Aktivitetshanteraren och processer vad som händer där.

tempen ligger på 50 i full load på cpu och 46 på moderkort..
Men. 61 på graffen men 61 grader är absolut inget .. :S
kollar med speedfan och everest
cpu usage 3%.. när jag lirar baf2

asså de är inte burken som dör om ni trodde de.. jag blir utskickad till skrivbordet bara

update: de hade kommit en ippdatering av drivisar nydligen.. laddade hem men problem återstår

har oxå datorn i nätverk på 2 datorer (båda överhettade med ul och dl) men efter att jag försökt med att dra main sladden till min burk så blire ingen skillnad

Permalänk

Jo, men du..jag har haft samma problem faktiskt med Bf2. Det hoppat ut ur spelet till "skrivbordet" när man spelat.
Kan nog hända fortfarande ibland....kanske har med den nya banan att göra. Har du Highway Tempa installerad?

Men först trodde jag att det berodde på tempen i lådan. Körde upp speedfan på 100% på min fläktar...o inget har hänt efter det vad jag kan minnas.

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Metal Lars
Jo, men du..jag har haft samma problem faktiskt med Bf2. Det hoppat ut ur spelet till "skrivbordet" när man spelat.
Kan nog hända fortfarande ibland....kanske har med den nya banan att göra. Har du Highway Tempa installerad?

Men först trodde jag att det berodde på tempen i lådan. Körde upp speedfan på 100% på min fläktar...o inget har hänt efter det vad jag kan minnas.

okej okej.. nej det har jag ej. nyss börjat spelat bf2 efter att cs börja strula..
spelar bara alla förinstallerade banor.

Permalänk

Konstigt, men jag kan tyvärr inte hjälpa till mera än så hära. Ledsen m8

Och sen så heter det "spelet" och inte "spetet" som du skrev som rubrik, hehe....skojar bara. Är på bushumör för tillfället.

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.