Cisco har stor skatteskuld i Brasilien

Permalänk
Melding Plague

Cisco har stor skatteskuld i Brasilien

För ett par dagar sedan stormade den braslianska polisen Ciscos kontor och beslagtog utrustning och arresterade flertalet chefer på kontoret. Cisco har enligt de brasilianska myndigheterna fuskat med skatten.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Klockrent? ungefär vad som hände för´Jens Of Sweden.

Permalänk
Medlem

Hoppsan hoppsan, det här kunde jag inte tro om cisco

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Octanee
Hoppsan hoppsan, det här kunde jag inte tro om cisco

Oskyldig tills motsatsen bevisats?

Visa signatur

2008-06-18 - dagen då jag tappade förtroendet för svensk politik

Permalänk

Ajaj. Kan inte se bra ut för Cisco det där.

Permalänk
Medlem

Mjo men sen är detr ju brasilien också. LAndet med korrumåperade snutar och mutor här o där. Så om det är sant alltihop vet vi ju inte än:P

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonazz
Mjo men sen är detr ju brasilien också. LAndet med korrumåperade snutar och mutor här o där. Så om det är sant alltihop vet vi ju inte än:P

Wow... Det måste ha varit den värsta hittills

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Can0n
Wow... Det måste ha varit den värsta hittills

gött

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minimaiser
Oskyldig tills motsatsen bevisats?

Gäller inte för ekobrottslighet. Om du är åtalad för eko-brott så är du skyldig tills motsatsen bevisats.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zuch
Gäller inte för ekobrottslighet. Om du är åtalad för eko-brott så är du skyldig tills motsatsen bevisats.

Sweet,