Permalänk
Avstängd

Street Fighter IV

Capcom has confirmed the development of Street Fighter 4 at an event in London.

Very little solid information about the game has been given; not even the platforms upon which the game will appear. However, this trailer should be more than enough to send the hardcore fighting game fans out there crumbling to their knees in awestruck anticipation.

Teaser

Så vad tror ni om SF4?

Själv är jag helt lyrisk då det har varit mitt favorit Fighting-lir sedan tidig SF.
SF3 3rd Strike är enligt mig fortfarande det bästa fighting spelet som finns.

Jag hoppas bara att dom håller sig till deras fungerande koncept och inte förstör deras 100% underbara spelserie.

Vad tror ni vilket format det kommer dyka upp på?, alla 3 konsollerna eller bara någon av dom?

Spekulera iväg om världens bästa fightingserie (mitt tycke

Edit 19 Oktober:
Så Capcom Event Day har varit och tyvär inga screens ingame eller ens någon information, besvikelse ;/

Permalänk
Medlem

Det går ju ett rykta om att Capcom ska ge ps3 något väldigt exklusivt efter att Monster Hunter 3 gick till wii.

Visa signatur

Bättre än din.
Tagga mig för svar i trådar.

Permalänk
Avstängd

Står även på gametrailers.
17h till Capcom Event, inte stenkoll men om det är något presskonferans så kanske man får lite mer information då.

Äger ingen konsoll i dagsläget och tänker inte köpa någon fören jag fått mer information om vilken eller vilka platformar SF4 kommer att utvecklas för.

SF är ju en så pass stor spelserie så om någon skulle lyckas få det exklusivt hade det antagligen blivit en stor boost för den konsollen.

Permalänk

Bästa beat em up-serien genom tiderna! Sen kommer Tekken.

Men 2D Fighting and SHORYUKEN for the win

Permalänk
Medlem

Har växt upp med street fighter och ser grymt fram emot spelet. Först kommer en remake av tvåan i HD och sen det här. Blir grymt det!

Permalänk
Medlem
Citat:

Bästa beat em up-serien genom tiderna! Sen kommer Tekken.

Själv tycker jag Soul Calibur till Dreamcast är bäst! Men Tekken är också bra. Street Fighter gillar jag inte så supermycket men det framkallar ju kraftig nostalgi från när man var 15 bast och hängde i biljardhallarna i Brandbergen och lirade...

Visa signatur