Vilka spelar Silkroad online?

Permalänk

Vilka spelar Silkroad online?

Undrar vilka som spelar silkroad här på forumet
skulle vara kul att veta!

skriv gärna vilken server ni lirar på.!:)

MVH Martin

Visa signatur

Amd Athlon 64 x2 2.6 5000+, Geforce 8800gts 320mb, Corsair, DDR2 2048MB 667MHz

Permalänk
Medlem

lirar inte det längre, det blir fruktansvärt långtråkigt

Permalänk

jasså tycker du? joo visst ska du upp till lvl 80 utan att botta så tar det lite tid.:P men laddar du hem en bra bott så lvlar du bra.
säg någon som inte bottar på silk?:P

Visa signatur

Amd Athlon 64 x2 2.6 5000+, Geforce 8800gts 320mb, Corsair, DDR2 2048MB 667MHz

Permalänk
Medlem

Jag lirade för ett tag sedan, undrar om gubben fortfarande är kvar... men som ReDyEy sade, så blev det riktigt tråkit, hade iallafall en snubbe som sköt ispilar ^^

Visa signatur

| MSI P55-GD65 | | Intel i5 750 @ 3Ghz | | 8GB Corsair Vengence 1600Mhz CL9 | | XFX Radeon 7970 Black Edition @ 1Ghz |
| Corsair 620W | | Antec P182 GunMetal |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Martin_lkpg
men laddar du hem en bra bott så lvlar du bra.
säg någon som inte bottar på silk?:P

FY F******N!!!
Jag spelar på Alps och hatar alla som bottar!
Det pluss goldminers förstör spelet!
Hoppas F*****N att alla som bottar blir bannade!
Seriöst så tycker jag inte man ska spela ett spel som man uppenbart inte tycker är så tråkigt att man använder en bott... Spelet går ju ut på att levela och att sedan när man är lite högre level spela pvp och jaga unika monster. Orkar man inte levla själv så ska man f*nemej inte spela! :@

Där har ni min mening och där med basta!

Visa signatur

Lite GFX, lite CPU, en nypa RAM och ett par gig SSD

Permalänk
Medlem

Jag spelade silk förut, kom upp till 53, sen la jag av, tyckte det blev, dels för trist. samma sak om och om, sen så var det ju problemet med bottar, överallt. nej tack.. tar nog guildwars istället.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cheers
FY F******N!!!
Jag spelar på Alps och hatar alla som bottar!
Det pluss goldminers förstör spelet!
Hoppas F*****N att alla som bottar blir bannade!
Seriöst så tycker jag inte man ska spela ett spel som man uppenbart inte tycker är så tråkigt att man använder en bott... Spelet går ju ut på att levela och att sedan när man är lite högre level spela pvp och jaga unika monster. Orkar man inte levla själv så ska man f*nemej inte spela! :@

Där har ni min mening och där med basta!

Men vi säger såhär. säg till mig när du har kommit till lvl 80 utan att botta. Ska jag vara ärlig så tror jag det är ytterst få som har kommit till lvl 80 utan att ha bottat.

MVH

Visa signatur

Amd Athlon 64 x2 2.6 5000+, Geforce 8800gts 320mb, Corsair, DDR2 2048MB 667MHz

Permalänk

Låter ju som ett kanonspel.. alla fuskar

Visa signatur

(Don't) Pay attention to the parenthesis.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Martin_lkpg
Men vi säger såhär. säg till mig när du har kommit till lvl 80 utan att botta. Ska jag vara ärlig så tror jag det är ytterst få som har kommit till lvl 80 utan att ha bottat.

MVH

Men va? Om man inte kan levela upp till 80 utan att botta så förtjänar man inte att vara level 80 heller, eller hur? Eller tycker du det? Jag vill inte låta otrevlig men jag är så sjukt trött på folk i spelet som tycker att de äger för att de har en gubbe som är uppbottad till högre levelar som sedan spinger omkring och kallar andra i lägre levlar för noobs och så vidare när man själv sitter med en kass gubbe som man sliter med.
Sedan blir hela spelet otroligt obalanserat i pvp när det finns så många level 70+ som springer omkring. Riktigt dålig stämning är en annan nackdel som uppnås med bland annat bottar, man hittar det perfekta levelings stället men nej då, då kommer en hög med bottar vars spelare har ställt in dem på att gå rundor just där. ARGH säger jag bara! :@

Visa signatur

Lite GFX, lite CPU, en nypa RAM och ett par gig SSD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cheers
Men va? Om man inte kan levela upp till 80 utan att botta så förtjänar man inte att vara level 80 heller, eller hur? Eller tycker du det? Jag vill inte låta otrevlig men jag är så sjukt trött på folk i spelet som tycker att de äger för att de har en gubbe som är uppbottad till högre levelar som sedan spinger omkring och kallar andra i lägre levlar för noobs och så vidare när man själv sitter med en kass gubbe som man sliter med.
Sedan blir hela spelet otroligt obalanserat i pvp när det finns så många level 70+ som springer omkring. Riktigt dålig stämning är en annan nackdel som uppnås med bland annat bottar, man hittar det perfekta levelings stället men nej då, då kommer en hög med bottar vars spelare har ställt in dem på att gå rundor just där. ARGH säger jag bara! :@

Du får tycka vad du vill bottningen kommer aldrig ta slut observera ALDRIG

Aja hur som hällst i keep on botting

Mvh Martin

Visa signatur

Amd Athlon 64 x2 2.6 5000+, Geforce 8800gts 320mb, Corsair, DDR2 2048MB 667MHz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Martin_lkpg
Du får tycka vad du vill bottningen kommer aldrig ta slut observera ALDRIG

Aja hur som hällst i keep on botting

Mvh Martin

Jepp gör du så om du vill det men jag tycker det är dålig stil mot alla hederliga spelare som finns där ute...

Är du föresten inte rädd för att bli bannad? Tycker att man borde vara det i alla fall, eller?

Visa signatur

Lite GFX, lite CPU, en nypa RAM och ett par gig SSD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cheers
Jepp gör du så om du vill det men jag tycker det är dålig stil mot alla hederliga spelare som finns där ute...

Är du föresten inte rädd för att bli bannad? Tycker att man borde vara det i alla fall, eller?

Nej det är jag inte. Det är en på miljonen att man ska bli bannad. Även att man ser när man bottar så kan man endå inte vara 100% säker på att man bottar, joo visst gubben går lite konstigare.

Men man kanske går lite konstigt? så det är inte så stor tisk. om om man då ska sätta dit en bottare så måste man filma osv och skicka in till Silkroad staff.

MVH

Visa signatur

Amd Athlon 64 x2 2.6 5000+, Geforce 8800gts 320mb, Corsair, DDR2 2048MB 667MHz

Permalänk
Medlem

Okej, aja men jag fattar fortfarande inte hur folk får tag i alla dessa bottar :S En polare som jag brukar spela med kollade lite för eget användande men hittade ingen och tur är väll det ^^

Visa signatur

Lite GFX, lite CPU, en nypa RAM och ett par gig SSD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cheers
Okej, aja men jag fattar fortfarande inte hur folk får tag i alla dessa bottar :S En polare som jag brukar spela med kollade lite för eget användande men hittade ingen och tur är väll det ^^

Googel måste nog vara bland det bästa som har uppfunnits i världen;)

P.S Vilken server kör du på?

MVH

Visa signatur

Amd Athlon 64 x2 2.6 5000+, Geforce 8800gts 320mb, Corsair, DDR2 2048MB 667MHz

Permalänk
Medlem

Jag spelar på alps, men pausar just nu, pallar inte med att inte kunna logga in och "har inte råd" att köpa premium just nu. Själv?

Visa signatur

Lite GFX, lite CPU, en nypa RAM och ett par gig SSD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cheers
Jag spelar på alps, men pausar just nu, pallar inte med att inte kunna logga in och "har inte råd" att köpa premium just nu. Själv?

Okey. Jag körde på alps förut. har en lvl 54 Pure int där.
Just nu kör jag på Eldorado är på lvl 40 nu.
nee det är jobbigt att inte kunna logga in under vissa klockslag:P men men då får man ha på datorn dyngnet runt ahah:D

MVH

Visa signatur

Amd Athlon 64 x2 2.6 5000+, Geforce 8800gts 320mb, Corsair, DDR2 2048MB 667MHz

Permalänk
Medlem

okej nice ju, heh tycker synd om datorn då ^^ lär bli lite seg efter ett tag Sen blir man ju DC-ad hela tiden om man bara står och stallar så det är ju jobbigt det med...

Visa signatur

Lite GFX, lite CPU, en nypa RAM och ett par gig SSD