Pro Evolution Soccer 2008

Permalänk
Medlem

Pro Evolution Soccer 2008

När jag ska köra spelet så får jag ett varnings medelande att jag inte nåt upp till minimikraven, att mitt grafikkort inte har 64 MB ram...

Sitter på Windows Vista, AMD 5000+, 4Gig ram och Geforcee 7900 GTX 512MB.
Har dom nyaste drivarna till grafikkortet.

Vad kan vara fel ?

Permalänk

Windows Vista ?

Visa signatur

Arbetsdator: Imac 27" Core I3@3,2 Ghz, 1TB HDD. Backup: Scaleo home server 2205 2+2TB
GamerPC: Core i7 2,8 Ghz, 6GB DDR3, Geforce 2x680 Sli, 128GB Samsung 830 SSD, Corsair 750W nätagg, W7 Ultimate.

Permalänk
Medlem

Jag hörde igår att det kunde vara problem med de som har 4gig i ram och en speciell cpu eller moderkort (?) och att det skulle dyka upp en fix. Skall försöka undersöka närmare...

BTW, kika in på http://www.pesligan.net för att spela i ligan, olika cuper och snart också ladders.

Permalänk
Citat:

It has been reported PES08 will not run on Vista systems with 4 GB of ram.

Du får väl dra ut en sticka när du skall spela.

Permalänk
Medlem

Jag läste att det ska ha att göra med kombinationen 4gb RAM och vista 64-bitars. Så har du 64bitars OS? Om du inte har 64bitars vista kan vi ju utesluta det...

Permalänk

Vista verkar ju vara rena rama skräpet..

Permalänk
Medlem

Snarare spelet som är skräp eftersom utvecklarna inte kunnat optimera det tillräckligt.

Permalänk

Jag är sjukt besviken på träningsläget.. i alla andra pes-spel har man kunna köra igenom ett träningsläge där den berättar för en hur man gör olika saker och man ska t ex öva frisparkar och måste träffa på utsatte ställen..i PES2008 existerar det inget i närheten? träningsläget består av att man kan springa runt eller öva hörnor/frisparkar/skott ..men helt på egen hand utan någon som helst information? på baksidan visar dom ju när någon nöter frisparkar mot låtsasgubbar så dom i verkliga livet..men i spelet finns inte det heller?

Skulle ju vara bra med ett träningsläge som visade en allt från hur man drar i tröjor, gör alla nya finter till hur många ställer upp folk i muren som så ska gå att bestämma själv...även hur man filmnar skulle vara bra?? Nu vet jag redan det sistnämnda dock..

Permalänk

Är det någon som vet hur man kan spela två på denna versionen ? jag har en ps2 kontroll inkopplad tillsammans med mitt tangentbord men jag kan bara köra som 1 spelare. Hjälp ?

Permalänk

Undrar när fan PC online ska komma igång