Permalänk

Crysis Grafikproblem

Hejsan, jag vet inte om jag är den enda i världen som har problem med grafiken i crysis.... jag har ett ati radeon x1900xt och det borde väl funka med crysis demon? då jag har nyaste drivisarna så ska jag inte ha något problem tycker jag själv. Jag vet inte om någon annan känner igen sig för det verkar tydligen inte som det fanns någon grafikproblems tråd här.

Tack i förhand.

Visa signatur

Anime fr34k

Permalänk
Medlem

Vad är det för fel på grafiken då? Antar att det är samma som mig att hela skärmen flimmrar förutom själva gubben som syns klart. Det är iaf det fel jag har och börjar bli desperat:P

Visa signatur

Antec 1200, intel i7 920, Corsair 8 gb 1600mhz, Asus P6T Deluxe, SDD Intel 320 80 gb, SSD Corsair x32, WD Raptor 74 gb, WD Raptor 150 gb, Samsung 400 gb, XFX HD6990 4gb,Creative X-fi Extreme musik, Corsair HX 750 W, Logitech Z-5500, Win 7 Pro 64bit

Permalänk
Medlem

Jag har också problem. Om jag slår på AA så blir det bara gröna streck o prickar. Men utan så funkar det kanon. Har ett X1950XTX. Detta var dock med 7.6 drivers.

Visa signatur

Primär: MB: Asus PRIME Z690-P WIFI D4| Cpu:i5-12600KF | Ram: 2x 8GB Corsair Vengeance RGB PRO SL | HDs: 1X WD Blue SN570 NVMe SSD 1TB M.2
1x DT01ACA300 3TB 1x WD30EZRX 3TB| GFX: RTX 3060Ti| Nättagg:Corsair/ Cooler Master 650W 80+ Gold

Permalänk
Medlem

För det första finns det 40 andra jävla trådar och för det andra säger du ju inte ens vad ditt problem är. Zzzzzzzzzzzzz

Permalänk

jadu, all grafik är helt ok när man är i huvudmenyn.. allt är liksom inget fel på.. förräns vi börjar snacka om "ingame" grafiken.. allt är helt muppat... typ man ser inget i början och planen är genomskinlliga, armarna på gubben är helt konstiga i det stora hela så är spelet inte spelbart... grafiken är helt muppad... det måste ju finnas någon bot på detta? som sagt.. har ett x1900xt radeon... borde inte vara några problem?

Visa signatur

Anime fr34k

Permalänk
Hedersmedlem

*Låst*

Håll er till den tråd som finns i ämnet

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X