Letar efter ett 'nytt' spel

Permalänk
Medlem

Letar efter ett 'nytt' spel

Söker efter ett spel, Det är i fantasy miljö och är "primitivt" dvs. Inga skjutvapen osv.
Såg det för en tid sedan och det verkade ganska ballt.
Om ni inte vet vilket jag menar så kan ni gärna komma med andra förslag, det ska hällst vara singleplayer (gillar att följa en story, leva mig in i spelet etc.)

Alla förslag utom World of warcraft och Oblivin är super :>

Visa signatur

"Arguing on the internet is like running in the special olympics.. Even if you win you're still retarded"-
JRR shut the fuck up foundation

Permalänk
Medlem

Genre skulle vara bra att veta, annars blir det nog svårt att gissa vilket spel det var. Några spel som bara dyker upp i huvudet på mig är Dark Messiah of Might and Magic och Two Worlds. Men lite mer detaljer får du nog ge om du ska få någon kvalificerad gissning.

Permalänk
Medlem

The Witcher kom ut nu i dagarna.

Vad det där spelet du söker är har jag ingen aning. Ge lite mer info så kanske...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Tycker verkligen att du ska testa Dark Messiah som perost nämnde, riktigt skoj :>

Permalänk
Medlem

Ursäkta, kan inte få mer fakta, förstår att det lilla till fakta jag gav inte beskriver så mycket men har läst lite om Dark Messiah, verkar rätt ballt dock inte spelet jag letade efter men vad jag har läst så kan det vara en vinnare, måste man ha ett steam account för att köpa det eller?

Visa signatur

"Arguing on the internet is like running in the special olympics.. Even if you win you're still retarded"-
JRR shut the fuck up foundation

Permalänk
Medlem

Är det singleplayer eller multiplayer? Gammalt/nytt?

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Är det singleplayer eller multiplayer? Gammalt/nytt?

Av vad jag minns så var det singleplayer, Grafikmässigt så var det ganska mycket manga-stuk över karaktärerna och så

Nytt o nytt, det var nu 2007 jag såg det, i mars-april någon gång

EDIT

Nu när jag kommer att tänkta på det så tror jag det var ett gratis MMO... Nu är ju det dock inget singleplayer.
Men jag letar vidare

Visa signatur

"Arguing on the internet is like running in the special olympics.. Even if you win you're still retarded"-
JRR shut the fuck up foundation