Frozen acount på world of warcraft?

Permalänk
Medlem

Frozen acount på world of warcraft?

Hej

Jag spelade World of war craft för nått år sen och nu skulle jag vilja se vilken level min "gubbe" är på och vilken server den är på.
Jag loggar in på Acount management och där borde det ju stå tycker man, men jag hittar det iaf inte. det står bara att mitt acount är fryst eftersom jag inte spelat på så länge och att jag måste betala om jag vill börja spela igen. Men det måste ju gå att se vilken level gubben var på och vilken server den spelar på?

Permalänk
Sötast

Ett sätt jag vet man kan se dom på är att göra character transfer, dock så måste man veta vilken server karaktären var på isåfall.

Även jag har letat efter en "Whats my character" funktion. Lite smådåligt.

Permalänk
Medlem

Ok men man tycker ju att det borde gå på något annat sett, har ingen aning om vilken server det var och det finns ju en heldel att völja på=/

Permalänk
Medlem

armory finns ju. om du vet va den heter

Visa signatur

Dator : Ryzen 7 5800x ; 32GB Ram; RTX3070 Ti

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Armory funkar inte... characters som varit inaktiva en tid tas bort tror jag. Och dessutom har nog armory inte funnits i ett år.

Kolla Warcraftrealms.com

Edit: För att klargöra lite... gå in på warcraftrealms.com... sedan realm data->char history och gör en sökning.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

ja tror inte acountet är borta för det står så här

"Frozen
This account has been frozen and cannot be used for playing. Please add a payment below to reactivate this account."

jag var inne på Warcraftrealms.com och hittade min gubbe, den ligger på warsong och är level 25:) tack så mycket för hjälpen!

Permalänk
Medlem

Men alltså, bläddra igenom alla servrar på Character Transfer då? då kommer du ju hitta den till slut och du slipper aktivera ditt konto.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

ja tror inte acountet är borta för det står så här

"Frozen
This account has been frozen and cannot be used for playing. Please add a payment below to reactivate this account."

jag var inne på Warcraftrealms.com och hittade min gubbe, den ligger på warsong och är level 25:) tack så mycket för hjälpen!