Supreme Commander: Forged Alliance -tråden

Permalänk
Hedersmedlem

Supreme Commander: Forged Alliance -tråden

Vilka här ute i sena höstmörkret sitter och väntar på forged alliance. THQ har varit dumma och gjort Europasläpp till 23 november. Någon mer som förhandsbokat?
Tycker ni Seraphim verkar tuffa?

Tuffaste promotionvideon av spelet/expansionen:
http://www.fz.se/filer/?id=3693

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk

Det ska bli intressant Nu längtar jag då ialla fall Skulle bara ha haft hinna uppgradera datorn eller byta grafikkort före det kommer. Gick lite halv tungt i Supreme Commander när det hände mkt på skärmen.

Permalänk
Medlem

Mmm expansionen till Supreme Commander väntar man på med spänning, grundspelet var helt underbart att spela genom och självklart var det så bra att man körde genom alla 3 olika factions.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Inaktiv

Tja spelar detta spel, tycker seraphim är tuffa med dessa uber-bombers som gör skitmycket skada.
Detta/originalspelet är lätt årets RTS IMO.

Permalänk
Medlem

Aeon Illuminate är min favorit faction i grundspelet, ska bli kul att testa en ny faction i expansionen. ^^
Och jag kan hålla med Nuukeer om att tycka att Supreme Commander är årets RTS.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Hedersmedlem

Både supcom:FA och UT3 har release i morgon. webbutiken jag beställde ifrån hade skickat dem igår. Idag fick jag UT3. Gaaah har någon snott FA ur min brevlåda?

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG