Permalänk
Medlem

rtcw cd-key?

hej på er allihopa!

är det möjligen att någon har en Return To The Castle (RTCW) cd key som ni inte behöver längre?

Skriv då ett privat meddelande till mej <3

Permalänk
Medlem

Går det att ladda ned via steam för 19.95$
http://www.steampowered.com/v/index.php?area=package&SubId=41...

Visa signatur

Dator1:13900ks, H115i+NF-A14, Msi 790 P pro ,32Gb 6400mhz ,Asus 4080 16gb Tuf gaming, Asus 1000w atx3.0 , Acer 27" Predator XB273UNX, Fractal XL R2,Steelseries Pro Tkl +Logitech G Pro x Superlight, Sennheiser HD599 + iFi zen dac, Rode nt-usb, Stol Rh logic 400 xl elite Dator2:10900k, H110, Asus Z490 p, 32Gb 3800mhz, Evga 1080, HX850I, Asus PG278Q,16Gb, NZXT 530,CM G650M,Evga 1080, Epos H3+GSX300, Xtrfy K4+M4. Dator3 8700@4.6Ghz, H100I, Asus PG278Q,16Gb, NZXT 530,CM G650M, Asus VG278, logitech g933, Evga 1060 6gb.

Permalänk
Sötast

Du får inte berätta det, för det är en hemlis. Alla på swec har faktiskt vars TVÅ rtcw keys, å vissa riktiga eliter har TRE!

Men det är så att vi har skrivet på papper från FBI att vi inte får ge ut dem till folk som bor i Luelå, elakt va?

Vi frågade verkligen om vi inte kunde få ge bort saker gratis till just Luleå, men då stirrade dem på oss så elakt att vi blev ledsna

Hoppas du förstår. Många kramar!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Du får inte berätta det, för det är en hemlis. Alla på swec har faktiskt vars TVÅ rtcw keys, å vissa riktiga eliter har TRE!

Men det är så att vi har skrivet på papper från FBI att vi inte får ge ut dem till folk som bor i Luelå, elakt va?

Vi frågade verkligen om vi inte kunde få ge bort saker gratis till just Luleå, men då stirrade dem på oss så elakt att vi blev ledsna

Hoppas du förstår. Många kramar!

Vad bra, jag som är från kolsva kan väl få?

Sanningen är att jag har orginal men tyvärr hade spelbutiken tagit bort CD-key, får jag någon ny? nej, kan byta den gamla mot en ny.... men var fan är min gamla?

Hehe, idag kan man fråga var spelbutiken är.. har för många spelande vänner som spred vidare att dom gärna tar ut CD-key och vill inte hjälpa kunden sen.. store closed and may they burn in hell.

Men jag undrar, vad fan ska man med rtcw cd-key till? enemy ter.. glömde vad det heter inte behöver cd-key och är tusen gånger roligare

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

jag lirar redan enemy territory wolfenstein , och spelar på hög nivå

men ''vi'' Enemy territory communityn ska försöka få liv i RTCW igen för att det ÄR bättre än ET

många har redan börjat lira men jag har ingen cd-key för att kunna spela online

Permalänk
Visa signatur

Asus P5B, Core2Duo E6600, 2.4 ghz, Corsair value 2048 mb, Geforce 8800GTX

Permalänk
Medlem

lite onödigt om någon har en cd key som de inte använder..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IggeM
lite onödigt om någon har en cd key som de inte använder..

Nu har ju ingen det.

Visa signatur

His gemstones, they fruity pebbles,
just like Flinstones.

Permalänk
Medlem

89:- på mediamarkt är inte så farligt...köp ist för att snylta tack.

Visa signatur

-”It’s amazing to think that we’ve come so far as to put man into space and beyond, that we still cannot cut cheese without risking amputation of our own hands/fingers. A bit sad really...” - Film11

Permalänk
Medlem

Mmmm många skulle säkert ge en tiggare ett gratis spel....

klipp dig och skaffa ett jobb

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

to young

Permalänk
Medlem

Jag har en. Men om de försöker få liv i rtcw igen så kommer jag inte gebort den, då jag själv var jävligt aktiv inom rtcw när det spelades

Permalänk
Geeks
SweClockers

§ 1.4 Personliga ärenden, ”chatt” och liknande får inte förekomma i forumet.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015