Nvidia huvudsponsor för ESWC

Permalänk
Melding Plague

Nvidia huvudsponsor för ESWC

Nvidia och Electronic Sports World Cup (ESWC) har idag tillkännagivit att Nvidia kommer att bli huvudsponsor för den nästa Electronics Sports World Cup i 2008.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

wow trodde aldrig en sån här nyhet skulle komma upp på swec.

Visa signatur

Bättre än din.
Tagga mig för svar i trådar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gwingis
wow trodde aldrig en sån här nyhet skulle komma upp på swec.

'haha inte jag heller

Visa signatur

Antec P182,AMD 64 X2 4600+ @2,73 ghz, Noctua NH-U12F, 2GB DDR2 667@804 Mhz 4-4-4-4-12-2T, ATI HD4870 512 MB ,Gigabyte S4. Samsung Spinpoint 400GB , Samsung Spinpoint 1TB.

Permalänk
Medlem

Fast det är jäkligt kul faktiskt! Bra drag av Nvidia då ESWC anses som det "äkta" gaming evenemanget numera vilket ger dem bra rykte i en viktig och framförallt växande målgrupp och bransch.

Visa signatur

/frissii

Permalänk
Medlem

Trackmania Nations, kommer det att spelas kommer jag att delta. Kul med fet sponsor så det uppmärksammas också.

Permalänk
Medlem

Verkligen kul att ESWC får lite uppmärksamhet. Det de har gjort inom trackmania-världen har alltid känts seriöst och välorganiserat till skillnad från andra liknande evenemang.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 1600 GPU: Asus GeForce GTX 1060 6GB DUAL Moderkort: MSI B350M Mortar
RAM: 16GB Corsair Vengeance DDR4 3200MHz PSU: Corsair RM750X
Laptop: ThinkPad T480s, Core i7 8550U, 16GB RAM Mobil: Samsung Galaxy S10

Permalänk
Medlem

Har inte nVidia varit stor/huvudsponsor dom 2 senaste åren av detta?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gwingis
wow trodde aldrig en sån här nyhet skulle komma upp på swec.

Varför inte? det handlar dagligen om spel och om nvidia så varför inte om båda samtidigt?