Absolut Årets Spel? Skriv ditt Betyg här!

Permalänk

Absolut Årets Spel? Skriv ditt Betyg här!

Tja grabbar ;D

Jag Grabbar jagville bara undra vilket spel ni tycker e årets bästa.

Första jag testade va Demon på Crysis, Mycket fint spel, roligt och något nytt
Första testet av spelet va rigtigt coolt, hade lite medium och lite low inställningar och då va de lagg fritt i 1024*768. Betyg 9/10 De som jag inte gillade va att de va sånt vanligt fps storry. Krig med experiment osv, påminner mycket om Farcry.

Tanka Half Life 2, ep 2 och där va jag förvånad ändå. Kul att spela, ganska lätt och roligt att en annan karaktär hjälper en och snackar under tiden. Bästa delen att de håller sig till storryn, de gör att man vill spela klart det. Betyg 9/10, Saknade nyare saker, Ville att nyare saker skulle vara med, samma vapen igen, samma taktik Spel. 1024*768 High på allt

Bioshock = Stum! Jag startade de, har läst allt om spelet, och längtade till deco designen. Jag startade upp de, och första som händer är att man störtar, e i vattnent och där såg man redan vilka detaljer! otroligt spel. 1024*768 högsta på allt, med et 8600 GT och skiten flyter. Helt ny design på spel, nya saker att göra och super kul med plasmider, samt bra storry som in i Fasen.

Detta vad jag tyckte om dessa 3 Spel.
Ni får gärna skriva vad ni Tycker, jag Lirar de mesta, Wow till Tibia, Generals till CS. Älskar spel och spela.

Bioshock Nummer 1 för mig! ;D

Cyaz

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dawidowski
...
Tanka Half Life 2, ep 2 ...

Tanka? §7 .

Annars tycker jag nu faktiskt att S.T.A.L.K.E.R är det bästa spelet just nu, gillar RPG-känslan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Tanka? §7 .

Annars tycker jag nu faktiskt att S.T.A.L.K.E.R är det bästa spelet just nu, gillar RPG-känslan.

Finns ju att tanka på Steam (räddning, Dawidowski owes me one!).

Bioshock är game of the year för mig. Crysis må vara snyggt, men mycket mer ger det inte. Dessutom tycker jag att om man bortser från det tekniskt snygga i Crysis så är det på samma nivå som Far Cry. Bioshock har en grafisk stil jag inte sett i något spel förut.

Annars gillar jag The Witcher också, men det lär inte få Game of the Year. Det ska vara väldigt mainstream ala Oblivion för att ett RPG ska lyckas med det.

Half-Life 2 Episode 2 har jag inte ens funderat på att skaffa efter besvikelsen med episode 1.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Team fortress 2 eller HL2: episode 2.

Visa signatur

Intel Core i7-3770K | NVIDIA Geforce GTX 980 | 16 GB DDR3 | DELL P2415Q | DELL U2711 | DELL U2410

Permalänk

Bioshock helt klart.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Avstängd

Bästa spelet är ..............Bioshock samt UT3 demot :P. Och liiiite Crysis. och c&c 3 :D.

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

helt klart the witcher för mig. tror nästan att det är det bästa spelet jag någonsin spelat, bara älskar storyn

Permalänk
Medlem

Många av årets stora spel har inte kommit ut än, så det känns lite väl tidigt för en sån här tråd. Hittils ligger dock BioShock bäst till för den titeln hos mig. Misstänker dock att Mass Effect kan plocka den i slutändan, men vi får väl se :).

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Avstängd

Bioshock får nog bli årets spel för mig också... trots att det är EXTREMT linjärt typ. :/ Men gillar storyn starkt.

Unreal Tournament 3 lär nog bli årets spel för många. Det är ett snyggt spel och mycket action. Själv tycker jag det är lite trist efter ett tag... i stort sett bara kul första gångerna man spelar varje bana. Sen blir det lite tjatigt. Och jag är inte så förtjust i multiplayerspel heller så.

Det samma med Need For Speed Pro Street... är snyggt. Men det känns inte ens som Need For Speed längre.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Inaktiv

Det finns många riktigt bra spel i år. Antingen är det STALKER: shadow of chernobyl, Crysis, EP2 eller Supreme Commander/FA är GOTY för mej. UT3 vet jag inte riktigt än dock har ju inte släppts än. Sen så tycker jag bioshock inte levde upp till hypen, det sades i flera videor att spelet skulle vara open ended, tyckte det var hur linjärt och skriptat som helst. Det var ungefär som en teater hur otroligt det nu kan låta.

Permalänk

Linjärt tycker jag inte det är, spela ep2 half life, finns bara ett sätt att klara spelet på

Alla har olika smaker men så e livet ;D roligt att folk delar med sig, men UT3 kommer va bästa spelet eller GTA 4 ;D

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk

Bioshock var en gigantisk besvikelse, Crysis hade inte mycket att komma med och Half-Life 2 är överskattat till tusen och likaså är EP2.

Witcher, Portal och STALKER är dom enda PC-spel i år som har imponerat på mig och dom är jäkligt bra alla tre.

Permalänk
Medlem

för mig är årets spel Call of duty 4 kanske de bästa spelet någonsin enligt mitt tycke med Crysis tätt bakom

Visa signatur

Asus P8P67 B3, Asus GTX 660, A-data 8GB minne 1600mhz, Intel 2600K, Samsung ssd 830 256gb
sidewinder 4, Corsair ax 850, Samsung galaxy s4 snart, Windows 8.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dawidowski
Linjärt tycker jag inte det är, spela ep2 half life, finns bara ett sätt att klara spelet på

Alla har olika smaker men så e livet ;D roligt att folk delar med sig, men UT3 kommer va bästa spelet eller GTA 4 ;D

Men GTA 4 tillhör inte "årets". :/

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem

The Witcher

Permalänk

Crysis samt Assassins Creed

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk

yea glömde assasin's creed, så snat som GTA 4 inte är årets och heller inte UT3 men de kommer kanske nästa års spel. UT3 definitivt top 3 ;D bioshock rules, spelar fortfarande ;:D

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Medlem

Det bästa jag har spelat i år är Cysis. Det är fint att man både kan smyga fram samt leka Rambo

Visa signatur

Amd 64 3500+ winchester, MSI k8neo 2 platinum, Leadtek GeForce 6800 Gt **** Asus G2S, Core2duo T7500 santa rosa, 2 gb ram, GeForce 8600 gt 256 mb ddr3.

Permalänk

RAMBO FTW!

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

Civilization IV: Beyond The Sword. Iofs en expansion men en exp som gör Civilization till det spel jag lagt mest timmar på 2007 (ähum, förutom WoW då, men det är inte ett spel, mer som ett extra jobb :S ).

Visa signatur
Permalänk
Medlem

The Witcher får jag nog också säga, med viss tvekan, men är så helt fast i det nu att jag har svårt att se något annat som skulle toppa det av de av årets spel som jag testat.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flraer
Det bästa jag har spelat i år är Cysis. Det är fint att man både kan smyga fram samt leka Rambo

För o leka rambo i crysis behöver man väl ha minigun annars dör man direkt. åtminstone på delta.
Tur att många gillar STALKER Är tsm med Crysis mitt favorit FPS detta året.

Permalänk
Medlem

Jag måste också säga Civilization IV: Beyond the Sword. Den näst bästa expansionen någonsin efter BG II: Throne of Bhaal.

Permalänk
Testpilot

Call of Duty 4 var riktigt grymt, tror inte något annat spel har lyckats få mig att sitta så klistrad framför datorn (förutom CoD2 då )
Portal blir min andra favorit.

Bioshock var jag och köpte på releasedagen men har inte orkat spela klart det än då jag inte tyckte det var alls så häftigt som jag hade hoppats på.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

ASSASSINS CREED! .. Grymt

Super Mario Galaxy kan väl vara småkul

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

I skrivande stund Bioshock och COD4.
Crysis vill jag inte uttala mig om så mycket innan har har spelat mer än demonivån.

Visa signatur

När du är äldre blir dina leksaker dyrare....

Permalänk
Medlem

jag tycker också bioshock men även Call Of Duty 4 var riktigt grymt!

Permalänk
Medlem

The Witcher säger jag, för att jag bara har pumpat FPS-spel konstant de senaste månaderna. Jag fegar, det skulle också bli svårt att välja mellan CoD4, Bioshock och Crysis.

Permalänk

Än så länge röstar jag på Stalker, som man har haft ett antal spännande och intressanta timmar med. Ganska oslagbar stämning måste jag säga. Synd att bara att det inte blev så bra som det kunde ha blivit pga tidspress och allmänt slarv.

Crysis och CoD4 får vänta tills ett vettigt nytt grafikkort kommer ut.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Har inte spelat så många spel, men av de jag spelat så känns det som Skate var bäst för min del. Ett sånt spel man bara kan plocka upp när som och börja spela och ha skit kul!