Permalänk
Medlem

Bra mmog?

Tjena, jag letar efter ett bra mmog spel att lira när man har tråkigt, har lirat flyff men gillade det inte riktigt. Inte Tibia heller, nån som har nåt förslag?

Visa signatur

Asus Zenbook UX32VD-R4002V.

Permalänk
Medlem

Ska det vara gratis så kanske Sword of the New World är nåt för dig? Annars så är MMO marknaden ganska död för tillfället.. när det gäller nya spel i alla fall. Lord of the Rings Online kanske är det lättaste att komma in i. WoW skulle jag inte rekommendera åt nån längre och EVE är för långt gånget för att börja spela igen.. enligt vad jag hört åtminstone.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

EVE kan du verkligen lira när du har tråkigt, med andra ord behöver du inte spela hela tiden för att lära upp dina skills utan du loggar in, väljer den skill du vill ha, loggar ut eller fortsätter spela om du har tråkigt. Skillsen lvlas upp i realtid även om du är offline :).

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Ska det vara gratis så kanske Sword of the New World är nåt för dig? Annars så är MMO marknaden ganska död för tillfället.. när det gäller nya spel i alla fall. Lord of the Rings Online kanske är det lättaste att komma in i. WoW skulle jag inte rekommendera åt nån längre och EVE är för långt gånget för att börja spela igen.. enligt vad jag hört åtminstone.

Jag testar sword of the new world, håller på att lada ner clienten, den var inte liten :P, ca 2,5 h kvar

Visa signatur

Asus Zenbook UX32VD-R4002V.

Permalänk

Någon som vet om det finns trial för nått betal spel man kan testa?.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡