Assasin's Creed, Slutet [lite spoilervarning]

Permalänk
Medlem

Assasin's Creed, Slutet [lite spoilervarning]

Blev precis färdig med Assasin's Creed och jag måste säga att det var ett riktigt höjdarlir. Men efter eftertexterna så kan man fortfarande traska runt. Är det något speciellt man ska/kan göra då undrar jag? Jag har kikat i datorerna och kommit in i något som kan liknas vid ett konferensrum med en till dator som jag också kikat i. Har jag missat något?

Permalänk
Avstängd

Ptja, du kan ju gå fram till apparaten och spela igenom tidigare uppdrag om du vill

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk

Bara jag som tyckte slutet verkligen sög? Alltså det absoluta slutet precis innan eftertexten. Jag sa bara "jaha" och bytte kanal då eftertexterna inte kunde hoppas över.

Kan väl hoppas på att det kommer en efterföljare där de putsat de svagare delarna av spelet.

För att besvara din fråga, så kan du helt enkelt spela tidigare uppdrag. Lite besviken över att man inte får använda saker som man får senare i spelet på tidigare uppdrag då man väl klarat det. Hade varit kul...

Permalänk
Medlem

Du kan ju alltid springa runt och tolka bilderna och tecknen i rummen, satt länge tillsammans med 3 polare och "luskade". Annars är det väl alla flaggor och templars som gäller, om du inte gjort alla uppdragen fullt ut kan du också göra det.

Visa signatur

A few years ago I hated life. Now I understand it was mutual

Permalänk
Medlem

hmm hmm

Spelkonsoler och konsolspel ?

Permalänk
Medlem

skrek "CLIFFHANGER" rakt ut när jag klarade ut spelet, vart lite besviken och satte mig vid datorn. verkligen bara gjort för att folk måste köpa uppföljaren när den kommer.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

Pa xbox360 ska du ga till din sang tror jag och trycka pa nagon av dina knappar sa far du en 50p achivment

Ja det kommer bli en trilogi spelet sa det ar kanske inte sa konstigt att det ar cliffhan ger kansla over det

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xans
Ja det kommer bli en trilogi spelet sa det ar kanske inte sa konstigt att det ar cliffhan ger kansla over det

En trilogi tom? coolt..

men det var fortfarande väldigt antiklimaktiskt (det heter så, väl?).. Well well, får hoppas det är värt det när dom andra spelen släpps då

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield