Permalänk

Rainbow Six: Vegas 2

Nu kommer det en tvåa så håll i er. Själva grafiken är ett steg ner tycker jag.

http://www.gamereactor.se/nyheter/12279/Rainbow+Six%3A+Vegas+...

Permalänk
Avstängd

Verkar vara enda bilden ute just nu så lite tidigt att säga något angående grafiken. Tvivlar ju på att det blir sämre visuellt sett än det första spelet.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Testpilot

Ser det ut som första Vegas så är jag nöjd.
Trevligt att få en fortsättning så pass snart

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk

Fan vd bra med en uppföljare, gillade ettan grymt mkt.

Permalänk
Medlem

Trevligt, gillade ettan

Permalänk
Medlem

Ettan, jävla konsolport, har dom ens ordnat widescreen för pc än?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Semjonov
Ettan, jävla konsolport, har dom ens ordnat widescreen för pc än?

Ähh strunta i widescreen, spelkänslan var sjukt bra och det är väl det som räknas eller?

Permalänk
Medlem

yesss brorsan o jag spelade det spelet som galningar, satt i nätverk hos honom varje helg o lirade.. helt otroligt skoj tycker vi

Äntligen kommer det ett till

Permalänk
Medlem

Bara det inte blir en sketen konsollport så kan det bli bra.

Permalänk
Medlem

De borde byta namn på spelet dock. Att ens kalla en arkadshooter för Rainbow Six är ett stort hån mot de tidigare icke konsollifierade och betydligt mer taktiska spelen i serien.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2pac
De borde byta namn på spelet dock. Att ens kalla en arkadshooter för Rainbow Six är ett stort hån mot de tidigare icke konsollifierade och betydligt mer taktiska spelen i serien.

Ett hån? Är ju spark med stålhätta i garnityren...

Permalänk
Medlem

Kan de inte göra som de gamla spelen? Alla spel är bara panga och panga lite mera. Tror jag ska installera de gamla spelen och rädda gisslor från män som ser ut som
_ _
| | "Pang!" "NO!!!" | |
-|-+ - - -|+|-
/ \ / \

Typ nå sånt! ^^ HAHA

Visa signatur

Awesome! The town for the forsaken.
Games for life =)

Permalänk
Medlem

Kan de inte göra som de gamla spelen? Alla spel är bara panga och panga lite mera. Tror jag ska installera de gamla spelen och rädda gisslor från män som ser ut som
.. _ .............................. _
..| |.."Pang!".."NO!!!"..| |
..-|-+.... -....-...............-|+|-
../ \............................../...\

Typ nå sånt! ^^ HAHA

Visa signatur

Awesome! The town for the forsaken.
Games for life =)

Permalänk
Medlem

Kan de inte göra som de gamla spelen? Alla spel är bara panga och panga lite mera. Tror jag ska installera de gamla spelen och rädda gisslor från män som ser ut som
.. _ ............................... _
..| |.."Pang!".."no!"......| |
..-|-+.... -....-...............-|+|-
../ \............................../...\

Typ nå sånt! ^^ HAHA

Visa signatur

Awesome! The town for the forsaken.
Games for life =)

Permalänk
Medlem

Det går bara neråt för den här spelserien!

RainbowSix:Shot First Ask Questions Later Nevermind The Tactical Bullsh*t!

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk

Jag gillade verkligen R6 Vegas, helkt klart ett bra spel. Visst är det mycket mer arkadinriktat än de andra spelen i serien (personligen älskade jag Rogue Spear, det enda spelet jag någonsin lirat någorlunda seriöst med klan och allt) men trots detta anser i alla fall jag att det förtjänar Rainbow Six-stämpeln. Självklart hade det kunnat vara lite mer taktiskt, men taktikmöjligheterna finns ju och fungerar.