Black Dragon Evo ny minnesserie från Geil

Permalänk
Melding Plague

Black Dragon Evo ny minnesserie från Geil

Minnestillverkaren Geil som är baserade i USA har i dagarna släppt en ny ddr2-minnesserie kallad Black Dragon Evo. De finns i alla olika storlekar och i frekvenser från 800 till 1066 megahertz med relativt låga latenser.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

låter fint

Visa signatur

i7 970 || EX58-UD5 || R9 290X || Vengeance 24GB || HX 850W || 5,7 TB SSD, 20 TB HDD + 58 TB NAS || U3011 + 3007WFP + 2x LP2065 || Lian li PC-A71B || Asus Xonar STX + Sennheiser HD595 || Qpad MK-85 + Qpad 8K

Permalänk
Medlem

Snygga och intressant ide med luft genomströmmning men vem har en fläkt upp vid minnena?

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Snygga och intressant ide med luft genomströmmning men vem har en fläkt upp vid minnena?

Jag!

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Medlem

Femti spänn på att om man bryter bort aluminiumflänsen och stoppar i minnet i burken så kommer man se en drake i mitten av minnet vars ögon lyser argt rött

Hade Black Dragon funnits i sverige i sommras när jag byggde min burk så hade jag tagit ett par sånna men nu blev det GeIL Ulpra Plus istället, andra burken jag har med geil-minnen, bra grejor.

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk

Geil? Vad är det för skitmärke, skulle inte ta i dem med tång...

Visa signatur

Bärbara [ Nada ]
Jobbets [HP Elitebook]
Stationära [ kaputt ]
Övrigt [LG OLED65C2] [PS5] [Xbox One X] [Xbox One Series X]

Permalänk
Medlem

Kan dom vara bättre än Crucial BallistiX PC8500? Ska alldeles nytt köpa delar till en ny burk och jag behöver massa tips om bra minnen eftersom jag inte hängt med utvecklingen

Visa signatur

Linux Manjaro XFCE på en MacBook Pro late 2013, gammal slö Asus X202E, Nintedo Switch, gamla Huawei 20Pro

Intel är apartheid

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Funnyvlad
Geil? Vad är det för skitmärke, skulle inte ta i dem med tång...

Måste nästan skratta lite åt dig när man läser din sign.....

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/