Permalänk
Medlem

Deus Ex 3 annonserat

Permalänk
Medlem

Hoppas det blir lika bra som första. ^^

Permalänk
Medlem

Ettan var bra
Tvan var ok men droppade i betyg(fran mig) da det vaar sjukt buggigt...

Trean yay! hoppas det blir bra...

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem

http://ve3d.ign.com/videos/19299/Other/Deus-Ex-3

"teaser" trailer

huhu hoppas dom verkligen gör den i samma stil som ettan, tvåan sög i jämförelse. Ettan är ju världens bästa pc spel

Visa signatur

Asus Maximus x38, Q6600@3200mhz(1.3v),HD4870x2, 4gb OCZ reaper PC6400, Antec P182+Corsair HX620, velociraptor 150gb

Permalänk
Medlem

Hoppas det blir lite mer som första delen.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

OMFG drömmer går i uppfyllelse. Can I get a hell yeeeeaaaaaah och avsluta med ett AMEN. Bland det bästa spelet nånsin kan få en 3:a, håller fingrarna att det är WS som håller hårt i tyglarna och att konsol inte är prioriterat, helst inte ens planerat överhuvudtaget.

En remake av 1:an med cryengine 2 skulle jag heller inte tacka nej till.

Fick stånd bara av att höra musiken igen

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Oh, längtar redan!

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 16GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Yes, äntligen! Har längtat efter denna uppföljare ända sedan jag spelade halva tvåan (spelade aldrig klart det, o kommer tyvärr ej göra det heller pga gammaldags grafik, dåligare (går inte ens o knappa in koder själv) gameplay, buggigare (fysiken är ju sjukt dåligt) o betydligt sämre än vad ettan var) 2004. Har alltså väntat i några år nu ^^

Håller alla mina fyra tummar på att trean kommer vara lika originellt som första spelet, för första spelet klassar än idag som världen's tekniskt sett bästa FPS-spel genom tiderna!

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

"Deus Ex 3 Teaser Trailer
Nov 26, 2007 at 10:20 AM - Andrew Burnes - 18 Comments
Eidos Montreal website up and running; hiring staff; Deus Ex 3 forum online, dev thread suggests key features already set in stone.

Celebrating the unveiling of the new studio, EIDOS-MONTREAL invited media, partners and industry stakeholders to take an exclusive tour of the cutting-edge facility. Executives from the new studio also announced during a news conference the exciting new project that will be driven by the new studio: the development of Deus Ex 3, the highly anticipated next instalment to the award-winning AAA franchise.

“This is a very exciting day for Eidos,” said Rob Murphy, Managing Director of Studios at Eidos. “Deus Ex is one of our finest franchises, often cited as one of the best PC games of all time. By developing this game at our new cutting-edge Montreal studio we have the opportunity to really push the boundaries of expectation for Deus Ex 3.”

“We are thrilled to be working on such a prestigious franchise as Deus Ex in Montréal, which has a well-known reputation as a hotbed for experienced, talented developers. Our new studio enables us to work with a passionate and talented group of people and helps strengthen our position as industry leaders,” says Stéphane D’Astous, General Manager, EIDOS-MONTREAL."

http://ve3d.ign.com/articles/news/35549/Deus-Ex-3-Teaser-Trai...

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Inaktiv

YES!!!!!!!!! älskade ettan ett av mina favvos ever, tvåan var ok men svårt att leva upp till ettan helt klart

nu ska vi bara vänta ett tag...

Permalänk
Medlem

Genre:Shooter... Hoppas som fan nu att den inte blir en vanlig shooter, ala Bioshock style. Ettan var ju mer rpg/shooter än shooter.

Visa signatur

Asus Maximus x38, Q6600@3200mhz(1.3v),HD4870x2, 4gb OCZ reaper PC6400, Antec P182+Corsair HX620, velociraptor 150gb

Permalänk
Medlem

Deus Ex behöver seriös upprättelse efter tvåan. Hoppas verkligen på det här, med tanke på att Deus Ex hade den bästa storyn någonsin i ett spel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
OMFG drömmer går i uppfyllelse. Can I get a hell yeeeeaaaaaah och avsluta med ett AMEN. Bland det bästa spelet nånsin kan få en 3:a, håller fingrarna att det är WS som håller hårt i tyglarna och att konsol inte är prioriterat, helst inte ens planerat överhuvudtaget.

Vad jag fattar är Warren Spector inte inblandad i Deus Ex 3 överhuvudtaget

Blir en nervös väntan nu på de båda treorna (Fallout och Deus Ex). Hoppas att åtminstone en av dem blir en värdig uppföljare

Permalänk
Medlem

Första delen är än i dag oslagbar, hoppas dom kommer i närheten av den känslan som spelet gav.
Då är jag nöjd!

Visa signatur

:: Hell was build for heroes ::

Permalänk
Medlem

http://www.fz.se/spel/?id=7334 > Nyheter-fliken > Deus Ex 3 under utveckling

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Jag hoppas inte på allt för mycket för chansen att bara bli besviken. Spelet ska släppas till xbox360 och ps3 också dvs dem kommer anpassa spelet därefter så alla konsoltards kan spela spelet så det är inte sannolikt att det kommer vara ett speciellt komplex och avancerat spel.

Permalänk
Medlem

Nu fattas bara ett nytt Thief. Pleeeeeease

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J
[/color]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mark501
Vad jag fattar är Warren Spector inte inblandad i Deus Ex 3 överhuvudtaget

Blir en nervös väntan nu på de båda treorna (Fallout och Deus Ex). Hoppas att åtminstone en av dem blir en värdig uppföljare

Mmm jag såg det senare, utann Spector tror jag det blir svårt att göra ett riktigt bra spel. Iofs jobbade Spector med 2:an men jag tycker det förstördes mest pga. technologin de använde (dvs. konsolifierat). SJälva storyn var bra tyckte jag.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Tyckte slutet av tvåan förstörde hela grejen, lite väl mycket gud över det. Nu var det ju en del gudskomplex över den där AI:n i ettan också, men inte alls samma. Och visst JC är ju Jesus Christ men ändå... Ettan var väldigt intressant, och jag tyckte det var ett bra flyt. Tvåan kändes mer krystad, mer... som ett vanligt dussinspel. Visst, det var inte dåligt, men det levde verkligen inte upp till förväntningarna.

Ettans vändningar och kast i storyn var ju helt underbara. Och striderna mot Gunther och Anna(?) kändes helt naturliga storymässigt. Ärligt talat har jag nog aldrig varit så jävla rädd som jag var när jag kom till sista banan. Kändes så jävla creepy hela grejen med AI:n och miljön och att man verkligen var tvungen att planera varje drag. Stod en lång stund utanför ingången innan jag vågade mig in

Oj, minnen!

Permalänk
Medlem

Inte för att vara en party pooper, men eftersom spelet verkar utvecklas till konsoller också så finns risken för att det inte blir någon hit på PC. Men man kan ju alltid hoppas

Permalänk
Medlem

HU säger jag bara.
Men som alltid när det gäller uppföljare så är jag lite skeptisk (förutom GTA serien då )

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9
Det har dykt upp en konceptbild.
http://www.denis-talbot.com/images/jeux/Deus_Ex/Deus_Ex_3/Deu...

Jag hoppas det blir bra, jag hoppas det blir bra jag hoppas det blir bra. Trött på besvikelser när det gäller spel alltså. Don'r ruin it for me

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk

Skall bli spännande det här men som några av er har skrivit. Efter ettan får man andas lite eftersom tvåan långt ifrån var lika bra.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

Ser väldigt lovande ut. Grymt coola miljöer. Spännande spelmoment också.
/A

Permalänk
Medlem

Första detaljerna om Deus Ex 3
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=28001

"inscannade bilder på sida två, och på sida tre och framåt skriver en Eidos-representant en mängd klargöranden."
http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=80708&page=2

"It's a prequel set in 2027
You play Adam Jensen, a security officer working for a biotechnology firm.
Part of the game is set in Shanghai
The game uses a Renaissance style art blended with cyberpunk (looks great)
There'll be around 20 augmentations
The game is first person but switches to third for the cover system.
Hacking in Deus Ex 3 is a significant gameplay option which you can modify with augmentations if that's the way you develop your character.
There is hand to hand combat
You can punch through Walls to gran enemies by the neck
You van bungee jump off ledges
The developers are trying to be loyal to the first game
Skill points return and are expanded
Universal ammo has been ditched
When it comes to map sizes, without giving too much away, think DX1 not Invisible War
Multiple endings"

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk

aaaaah ääntligen!! Fast Warren Spector verkar inte ha något med utvecklingen att göra =/

Permalänk
Medlem

Nice. Längtar.

Permalänk
Medlem

Gillar inte det jag läst, ingen sneaking i skuggor utan ett cover system. Att smyga runt utan att lämna några spår var det jag gjorde mest.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Lite nytt! Vill ha spelet nu!

Matnyttig information om Deus Ex 3
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=31115

"En ny förhandstitt från kroatiska Hratelne bjuder på än mer godbitar händigt översatta i spelets forum.
OBS - Spoilervarning!"

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|