Unreal 3, Vem har lirat de, vad tycker ni?

Permalänk

Unreal 3, Vem har lirat de, vad tycker ni?

Sup

Jag funderar starkt på köpa unreal 3, och de verkar vara så sjukt coolare än 2004, även att 04:an va så rolig att spela.

Någon som har lirat de ? eller har de ?

Vill gärna veta om de värt ifal man älskat 2004.

Thx

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Medlem

Vet inte hur du kunde missa tråden eftersom den är bara några snäpp neråt.

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7...

Varsågod.

Permalänk

tackar ;D

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Medlem

Sen heter det Unreal Tournament 3, inte Unreal 3! Herregud alltså :S

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk

din nub rak av, ska man behöva skriva UNREAL TOURNAMENT 3 för du ska fatta eller? vilken smart ass. Måste rätta alla för han har inget annat att göra. Gå spela rayman.

Hatar sånna som ska va smarta.

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dawidowski
din nub rak av, ska man behöva skriva UNREAL TOURNAMENT 3 för du ska fatta eller? vilken smart ass. Måste rätta alla för han har inget annat att göra. Gå spela rayman.

Hatar sånna som ska va smarta.

"UT3" fungerar ju annars

Visa signatur

CPU: i9-9900K GPU: Gigabyte RTX 2070 Super Case: Louqe Ghost S1

Permalänk

är det någon som har spelat need for speed 13? (ironi)!!

Permalänk

hehe den va bra ;D need for speed 13, nää jag menar bara att det spelar ingen roll igentligen, så länge folk förstår.

;D alla skriver fel eller förkortar ;D

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dawidowski
din nub rak av, ska man behöva skriva UNREAL TOURNAMENT 3 för du ska fatta eller? vilken smart ass. Måste rätta alla för han har inget annat att göra. Gå spela rayman.

Hatar sånna som ska va smarta.

Innan du går berserkargång på forumet så skall jag informera dig om att det finns ett spel som heter Unreal Tournament och ett som heter Unreal.

Till exempel:

Unreal Tournament 3
Unreal Championship 2
Unreal Tournament 2004
Unreal Championship
Unreal 2
Unreal Tournament
Unreal

Inte konstigt att man missförstår vad du menar... Skriv inte att andra är "nubs" när du själv bara utgör dig till en pajas. Är väl inget fel på Rayman förövrigt?

Sen rättar jag inte dig pga jag inte har något att göra utan bara för att du var så arg på han som rättade dig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Darkzler
Innan du går berserkargång på forumet så skall jag informera dig om att det finns ett spel som heter Unreal Tournament och ett som heter Unreal.

Till exempel:

Unreal Tournament 3
Unreal Championship 2
Unreal Tournament 2004
Unreal Championship
Unreal 2
Unreal Tournament
Unreal

Inte konstigt att man missförstår vad du menar... Skriv inte att andra är "nubs" när du själv bara utgör dig till en pajas. Är väl inget fel på Rayman förövrigt?

Sen rättar jag inte dig pga jag inte har något att göra utan bara för att du var så arg på han som rättade dig

Ja och skulle det då finnas något annat alternativ till Unreal 3 än Unreal Tournament 3 då? Sluta göra någon arg ännu argare för att du har fel:) Jag rättar bara för att jag är trött och ska sova.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Kan tänkas att det var en uppföljare till Unreal och Unreal 2 spelen? Läs igenom posten trötter!

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Det verkar inte leda till något vettigt i denna tråd, förutom olika stora påhopp, så jag hänvisar också till www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=731961