COD4 LZ 4 minuter. Hjälp!

Permalänk
Medlem

COD4 LZ 4 minuter. Hjälp!

Ja... nu får jag brytet helt alltså. KLarar jag inte detta ås får jag köra om banan och använda fusk. Har försökt kanske 80gånger nu om inte mer.

Har då klarat av att skydda kullen mot anfallet och blir nu tvungen att sticka igenom fienden för att komma till helikopterna som ska hämta upp oss. Ska ju igenom det där rökmolnet o.s.v. när det är ca 2 min kvar så försvinner ju rökmolnet och då drar jag fram. kommer inte så långt så antingen dör jag eller så tar tiden slut innan jag ens kommit i närheten av helikoptern. och då drar de. Jag behöver verkligen bra tips! Hur gjorde ni? jag har provat att ta vägen från höger och då kommit fram till huset där och ställt mig ett tag. Men ens egan gubbar är ju helt efterblivna och är sega som fan så det är ju sjukt störande att de inte hänger på ordentligt. Jag har även provat att drusha ett antal gånger. men brukar inte komma speciellt långt innan jag dör.

Jag blir helt skadad och lägger snart ner spelet! hjälp mig! Jag kör på näst svåraste svårighetsgraden. Borde finnas någon bättre väg? använder mig ju en del av understödet också. men de är ju så många överallt helatiden^^

Edit:Lägger ner nu orkar fan inte mer. man får hlla på i ca 2 min innan man kan börja rusha så det är så jävla segt. Hade man kunnat spara lite mer på vägen så hade jag kanse fortsatt. Kör om banan senare och drar på godmode. de i en s team är ju kötthuvven.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Cod4 är helt skriptat och uppbyggd av att du som spelare passerar "triggers" på vägen. Jag upplevde det som att när du sprungit förbi ett område så brydde sig fienderna bakom dig inte om dig något mera. Se till att använda dina airstrikes, skit i resten av gruppen och sprinta på så går det. Klarade det på första försöket på näst svåraste.

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk
Medlem

Sätt en airstrike i rökmolnet och spring igenom det, om du passerar en byggnad så spring in i den (spelet sparas då). Högerkanten är ett bra val för att sedan springa rakt ned i mitten (följ inte vägen). Vänta inte in dina kompisar men de brukar hinna upp om du med jämna mellanrum kallar in airstrikes där fienderna kommer ifrån. Hoppa över staketet nere i skogen, spring in i bensinmacken och vänta tills det slutar blinka rött. Spring in i helikoptern.

Tog ett antal försök för mig på svåraste men tillslut lyckades jag.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

Så det kommer att sparas på vägen dit alltså? sprang in i det första huset på hgersidan men där sparades inget.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Ta vägen till vänster så kan du krypa genom ett rör som ligger längs diket. Gjorde jag och det blev rätt så enkelt då. Sedan är det bara att ruscha ner mot vattnet och hoppa på helikoptern.

Permalänk
Medlem

ja nu började det spara lite här o där ju! Sparade inte i det första huset till höger tidigare. jaja. nu sparade det på en massa ställen så nu var det ju inte nåt vidare svårt längre^^

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Tycker COD4 är ruskigt ojämnt i svårighet på veteran. Vissa banor e busenkla medan andra är tamefan helt fuckin överjävliga! Detta är det enda COD som varit så på svåraste moden! Alla tidigare har man lyckats passera svåra ställen på max 10-15 försök. Vissa passager tog fanimej över 100 ggr av grejja i COD4. Hur tänker man när gör ett spel på detta viset undrar jag? Men men, allt som allt så var det iaf ett ruggit bra lir! Nu återstår att hitta alla intels

Visa signatur

HTPC: Silverstone SST LC13| Hiper Type-R 480W| AMD Athlon X2| Asus M2NPV-MX| 2x2048 Corsair| OCZ SSD SATA 64Gb | Ljudnivå: Väldigt låg
SpelPC: P180 | XFX Core Edition 550W |AMD Phenom II X4 955 3,2GHz Black Edition| MSI 870A-G54 AM3 |Corsair 4GB | XFX RADEON HD6850 | Samsung SATA2 250GB | 3 Nexus 120mm |

Permalänk
Medlem

jag e på samma bana och har samma problem. Det brukar dock gå bättre om man testar en annan dag. har man dött 25 ggr är man så less så man gör bara om alla dumma misstag.