Är min cdkey till steam förlorad

Permalänk
Medlem

Är min cdkey till steam förlorad

Här om dagarna dammade jag av gamla trotjänarn HL2 och installerade det på datorn gick fläckrit tills jag skulle mata in CDkey som står på insidan av fodralet.
Nåväl, jag får får felmedelandet att cdkeyn är redan registrerad, en dublett mao.

Jag provar och loggar in med mitt steam account och det går, dock under mina spel står det enbart "Pre load complete".

Jag har kikat på support sidan, och den sista riktiga utvägen är att man skickar in spelet till valve

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk

Ne skanna in cdkeyn med ditt spel ock skicka in till steampowered,, Så gjorde jag när mitt account var jijacked och fick tillbaka det efter ca en vecka.. Läs hur det går till på steams hemsida.

Visa signatur

E2140@ 3,44ghz: 120- ultra extreme: Corsair 520w: Gigabyte ds4: corsair xms2 800mhz cl4 2 gig: 6800nu :/ Antec nine hundred

Permalänk
Medlem

Ja, men går inte det att dubbelklicka på spelen där det står pre-load complete och sen tanka hem HL2? För att när du väl reggat ett steamkonto så håller det i sig även fast du formaterar om datorn, sen är det bara att tanka hem HL2 genom steam. Borde dock räcka att installera från din skiva. :/

Visa signatur

Ryzen 5600X | GeForce 3070 | B550-A Pro | 16GB RAM

Permalänk
Medlem

Fungerar det om du laddar ner det genom Steam?

Visa signatur

Amd 64 3500+ winchester, MSI k8neo 2 platinum, Leadtek GeForce 6800 Gt **** Asus G2S, Core2duo T7500 santa rosa, 2 gb ram, GeForce 8600 gt 256 mb ddr3.