Permalänk
Medlem

Crysis 255:- m.m

Blev sugen att köra nåt annat än Q4 så jag beställde ett par
från en av mina favvo-shoppar.

Jäklar vad det skiljer mot här hemma.

http://www.cd-wow.us (ej .se!)

Call of Duty 4: Modern Warfare 293:-
Unreal Tournament 3 293:-
Crysis 255:-

Frakt ingår i priset.
Mycket bra att göra med, MEN man får inte ha bråttom
då det i bland kan ta 2-3 veckor.

Permalänk
Medlem

tack för att du delar med dig, hoppas du får hem spelen

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Köper rätt ofta från cdwow, men man får planera lite.

Visa signatur

E8500, 4GB Corsair, 2x500 Samsung RAID0, 4GB I-Ram, EP43-DS3, 7900GTO, Win7.
AmigaOne G3XE, 1GB, Raptor 150GB, 4GB I-Ram, Radeon 9250 256MB, OS4.1

Permalänk
Medlem

Hurpass säkert är det att man inte åker på massa tull å skit? De hade nämnligen Buckethead skivor som jag "måste" ha.

Permalänk
Medlem

Unreal Tournament för 3 293:- , shit vad dyrt ;).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DUNXIII
Hurpass säkert är det att man inte åker på massa tull å skit? De hade nämnligen Buckethead skivor som jag "måste" ha.

Har gjort ett par hundra beställningar under åren utan tullen tafsat.
Tydligen har ingen åkt på tull sedan 2004.

Permalänk
Medlem

CDWOW.se har ju riktigt dåligt rykte enligt omdömmena på prisjakt, är det stor skillnad på hur man hanterar kundservice i USA-delen?

Visa signatur

FROJDMACHINE [list][*]Sharkoon Rebel9 Economy Edition • Corsair HX520 • 3x Nexus 120mm • TR Ultima-90i • Accelero S1
[*]Gigabyte P-35 DS3 • E6750 • 4GB Corsair XMS2 • Asus HD4850
[/list]

Permalänk

Har också lite agg mot cd-wow efter krånglande beställning där jag beställde och betalade tre skivor men endast fick en.

Efter mailande så lyckades jag få tillbaka pengarna för en av de saknade skivorna... sen orkade jag inte krångla mer.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk

Haha jag beställde kingdom hearts och PES 4 får några år sedan. Väntade väldigt länge.. men fick 2 av varje till priset av 1