Spel man tradar i, strategi

Permalänk
Avstängd

Spel man tradar i, strategi

Borttagen post...

Permalänk
Medlem

The Patrician borde ju passa finfint, ganska gammalt dock, vet inte om det går att få tag på i budgetversion kanske...

Eller Merchant Prince 2, lite nyare.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem

Capitalism. Ganska gammalt. Fast det är mer en ekonomisimulator än ett strategispel.

Permalänk

Titan Quest, ett bra spel. Ungefär som WoW, fast bättre enligt mig. Gratis är de med.

Visa signatur

Playstation 3,
The Future Of Gaming.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spottbakterien
Titan Quest, ett bra spel. Ungefär som WoW, fast bättre enligt mig. Gratis är de med.

du vet väll att man inte ska dricka och göra inlägg samtidigt va ?

Permalänk
Avstängd

18 Wheelers, där kör du långtradare
World of Warcraft, det är ett tradigt spel

Annars vet jag inte riktigt

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk
Medlem

Total war serien finns ju ekonomi även fast det är mer focuserat på krig, men jag tycker att det är skit kul iallafall :D.

Permalänk

Settlers är ju mycket resurser och utvinning och lite krigande. 3:an är mycket bra tycker jag.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk

Transport Giant.
Railroad Tycoon.

Visa signatur

AOpen HX08 Asus M3A79-T Phenom2 960T @ 4.0ghz ATI HD6950 Corsair XMS 4x2gb (5-5-5-15 2T) Dell 2209WA m.m

Permalänk

hearts of iron spelen?
välj nått neutralt land som tex sverige så slipper du den där krigar delen.
trada med tyskland,dom allierade eller vilket land i världen du vill,eller kanske bara satsa på ditt lands blomstring...hjälp eller förstör,girig eller givmild,snäll eller ond,allt är upp till dej och hur du vill spela igenom åren då krigen runt om dej är i full fart.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smokerdave
18 Wheelers, där kör du långtradare
World of Warcraft, det är ett tradigt spel

Annars vet jag inte riktigt

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Transport Tycoon - Gammalt men grymt kul

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!