Erfarenheter av Inrego?

Permalänk
Medlem

Erfarenheter av Inrego?

Hej!

Är det någon här som har erfarenhet från att ha handlat av Inrego?
http://www.inrego.se

Mvh Johan

Visa signatur

AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, Sapphire Radeon HD7750 Ultimate 1 GB, Corsair Vengeance/Kingston HyperX Blu 16 GB, Crucial MX250 250 GB, Crucial m4 128 GB, 2 x Seagate 7200.14 1 TB, Lian Li PC-8FIB, Be Quiet Pure Power 10 CM 600W, Windows 10 64-bit

Permalänk
Medlem

Köpte en bärbar där för 3 år sen, då låg deras hämtställe på Ramhammarsvägen i ulvsunda, åkte dit och hätmade datorn, betalade o åkte hem. Allt funkade batteriet var faktiskt väldigt bra som brukar vara crap.

ingen scam eller nått sånt då iallafall

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk
Medlem

OK, om jag skulle handla av dem skulle det bli över Internet. Jag tycker de verkar vara seriösa. De har tidigare hetat Megabyt Data om någon undrar.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, Sapphire Radeon HD7750 Ultimate 1 GB, Corsair Vengeance/Kingston HyperX Blu 16 GB, Crucial MX250 250 GB, Crucial m4 128 GB, 2 x Seagate 7200.14 1 TB, Lian Li PC-8FIB, Be Quiet Pure Power 10 CM 600W, Windows 10 64-bit

Permalänk
Medlem

Enda som känns lite varning är att de säljer Dell-datorer i sin webbshop.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome
Enda som känns lite varning är att de säljer Dell-datorer i sin webbshop.

Varför skulle det vara en varning? Vem som helst kan väl sälja begagnade Dell-datorer?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, Sapphire Radeon HD7750 Ultimate 1 GB, Corsair Vengeance/Kingston HyperX Blu 16 GB, Crucial MX250 250 GB, Crucial m4 128 GB, 2 x Seagate 7200.14 1 TB, Lian Li PC-8FIB, Be Quiet Pure Power 10 CM 600W, Windows 10 64-bit

Permalänk
Medlem

Ah, såg inte att det rörde sig om begagnat.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem

Jag har handlat där några gånger. Och det har funkat klockrent.

Väldigt trevlig personal också.

//Daniel Eriksson
DE Teknik

Visa signatur

www.DeTeknik.se | D é Teknik!

Permalänk

Puffar upp den här tråden...har folk fortfarande bra erfarenheter av Inrego?

Visa signatur

"To the goddess Electricity"

Rational Youth - To The Goddess Electricity