Avinstallation HL2/EP2

Permalänk
Medlem

Avinstallation HL2/EP2

Hur ska jag kunna avinstallera spelet?

Finns ingen fil som heter uninstall och inte heller finns det i lägg till/ta bort

har inte steam installerat, enbart Episode 2 från Half life... och att radera en mapp är väl inte att avinstallera? registrerade filer och dyl ligger väl kvar och skräpardå

Permalänk
Medlem

Köp spelet istället!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

tänkte göra det i veckan det är ju därför jag ska avinstallera

tänkte ifall, installera steam - se om det går ta bort därifrån sen, ja/nej?
installera om spelet - förhoppning om att se en uninstall fil där, ja/nej?

Ingen som har en susning om hur jag bär mig åt?

Permalänk
Avstängd

Antar att du "packade upp" det ifrån rar-filer? Då är det bara att du tar bort mappen där du packade upp det till.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem

Ja det var rar filer jag packade upp ifrån, gör som du säger då och tar bort mappen, tusen tack :>

Permalänk

Anar jag ett litet hänglås ?
Nejmen super att du köper det, Orangebox är det mest givna köpet det här året

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

§7