Permalänk
Medlem

GH3 till pc

tjena. Kommer gh3 flyta på som det ska på denna dator? :
3500+ , 2 gig ram, ati x850xt
använder windows xp btw ..

Visa signatur

3500+, 4*512, 250 gb sata, X850xt

Permalänk
Medlem

Jag kör det på min HTPC, en 3500+, 1Gb ram och ett X800XL.

Det funkar men jag måste stänga av allt som går att stänga av, ändå rycker det och laggar lite ibland. Det känns att det saknas lite prestanda.

Permalänk
Medlem

GH 3 = Guittar Hero 3?

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Det kommer nog flyta

Visa signatur
Permalänk

Rekommenderade systemkrav; (Enligt förpackningens baksida)
AMD X2 4400+ Or equal
2 Gb RAM
8800 GT or similar

Visa signatur

Cooler Master Cosmos - E4400 @ 3 Ghz + True - Evga nForce 650i ultra - Sapphire HD4850 - Corsair 5400 TWINX2 2048Mb - Corsair HX620 - Samsung 206BW

Permalänk
Medlem

tack för svar <3

Visa signatur

3500+, 4*512, 250 gb sata, X850xt

Permalänk

Spelet kräver tyvärr en hel del för att vara så fult som det är på max inställningar, handlar väl om ganska taskig kodning och optimering från konsol till pc skulle jag tro.

Min AMD 3500+, 1Gb ram, X1950Pro (lite klockat) segar en del i spelet på max men även om man stänger av allt och sänker ner skiten tycker jag det känns segt jämfört med PS3/Xbox360.

En polares Q6600 med 8800 Ultra som jag provat det på känns också seg så förstår inte hur dom gjort med spelet riktigt. Enligt mig inget vidare att köra på dator alls.

Mvh,
Viper@God

Permalänk
Medlem

woah, till pc, det trodde jag aldrig. har nån klurat ut hur man lägger till egna låtar ännu?

btw otroligt att de lyckas göra ett spel med ps2-grafik så krävande.

Visa signatur

i5 10400f | asus b460-f | 2x8gb kingston 2666 | zotac 3060ti | corsair mp510 960gb (OS) + samsung 860 evo 1tb + 2x kingston a400 480gb | corsair vx450 | tr true black | fractal r3 | asus mg279q + lg w2363d | dt 880 | win 10 x64 | deathadder chroma | glorious 3xl | tb impact 600 | oculus quest 2

Permalänk
Avstängd

haha. mm

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av femkantig
btw otroligt att de lyckas göra ett spel med ps2-grafik så krävande.

Eller hur, jag trodde inte det var sant när jag kollade systemkraven. Tyvärr märkte jag ju att det var det när jag började spela.

Har klarat det på Medium men Hard går nog inte att köra, rycker för mycket för att man ska få flyt i det.

Permalänk
Medlem

Jag märker inte av några ryck, men raining blood på hard är som att springa in i en vägg.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Jag har en Core 2 Duo 2,13 Ghz, 2gb RAM och ett 7950GT, flyter på ganska fint för mig. Upplever dock smålagg ibland vid enstaka tillfällen, 2-3 gånger på en halvtimme kanske. Inget som stör så himla mycket.

OFT så har jag också fastnat på Raining Blood, hard. Känns ganska omöjlig

Permalänk
Medlem

Haha, hoppas fan de kodar om spelet och släpper en uppgradering.. Laggar det på min dator i sign så är det fan fyskam eftersom grafiken inte är att hurra för..

Visa signatur

EOS 1000D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axelander
Jag har en Core 2 Duo 2,13 Ghz, 2gb RAM och ett 7950GT, flyter på ganska fint för mig. Upplever dock smålagg ibland vid enstaka tillfällen, 2-3 gånger på en halvtimme kanske. Inget som stör så himla mycket.

OFT så har jag också fastnat på Raining Blood, hard. Känns ganska omöjlig

Har själv fastnat på slipknot låten på hard får kramp i fingrarna hehe
Fast för mig får jag ibland fps dropps på 1280x720 allt på som 800x600 allt av så portningen var väll lite tragisk dock

Visa signatur

Gam dator: Rampage 3 Extrem, 6x4GB Ram lägsta hastighet på minnet är 1600mhz Högsta G.skill ripjaws 2133mhz + ramkylare, Processor(ER) 6Core12Trådig Xeon x5660 Men eftersom jag haft så jädra ont i ryggen har jag bara kommit till att ta ut gamla processorn den nya ligger ihopklistrad i ett brev en x5670(Kan vara 75) Iaf många multipliers högre. Ljudkort Asus Z. Några normala diskar + 2ssd Intel 730 mm. Gfx Asus matrix platinum 290x. Corsair hx650 ca 3 år gammalt. Fractal design R4 window. Skärm phillips brilliance 29" 2560x1080p Finfin skärm :)

Permalänk
Medlem

Funderar på att införskaffa mig ett, men blir lite tveksam när jag kollar på de löjliga systemkraven, grafikkort och hastighet på minnena e np, men min cpu e lite lite dammig numera...

Hur *** lyckades de göra ett sånt spel så krävande? Ok, fula gubbar i bakgrunden... men 2gb ram? Till .. ... vadå??!!? Isf ha alternativ för att sänka settings... geehsus

Visa signatur

Intel Core i5-750, Asus Maximus III Formula, Asus CUII GTX 570, Corsair 4GB Dominator GT, Corsair 620w HX, Corsair H50 Hydro, Intel X25-M 80GB, Samsung F3 Spinpoint 500GB, Silverstone Fortress (FT01B-W).

Permalänk
Medlem

Jag installera spelet på datorn i min sighn. De flyter på perfekt faktiskt Klarat alla låtar på hard förutom Lou som är helt totalt omöjlig. Och så har jag tillfälligt fastnat på The Metal på expert. Men det är inga problem att spela spelet på min dator iaf. Men grafik kortet blir rätt så varmt så det drar nog ur rätt så mycket must ur den ^^

Visa signatur

3500+, 4*512, 250 gb sata, X850xt