xbox live funkar inte

Permalänk
Medlem

xbox live funkar inte

hej, det är så att för 3 dagar sen så fungerade xbox live så som den brukar göra men dom senaste 2 dagar så kommer det ett felmedelande att den inte kan connecta till xbox live, har inte ändrar några inställningar eller nåt så jag undrar vad det kan vara för något. kan någon hjälpa mig, tack i förväg

Permalänk
Medlem

Connectar du via router? Kollat portarna?

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

nej , jag connectar direkt från modemet jag fick utav BBB, och det har fungerat nu i 3 månader utan problem, bara nu senaste dagarna har jag inte kunnat logga inm fattar inte vad som kan vara problemet

Permalänk
Avstängd

Och boxen är original?

Kolla upp felmeddelandet du får. Vad det betyder. Ifall det är fler som drabbats av det så finns det garanterat på www.google.se... eller på supportforumet för xbox.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Avstängd

Var det ingen ny patch som släpptes till xboxen som förhindrar tomtar att spela? Eller är jag ute och cyklar?

Permalänk
Medlem

tomtar, vad fan ska det betyda?