färgen till p182b, hitta samma på sprey?

Permalänk

färgen till p182b, hitta samma på sprey?

Tjo jag får snart mitt p182b (unikt jag vet ) saken är den att jag är svårt allergisk mot gråa baksidor så jag tänkte köpa svart sprey och fixa baksidan och insidan (när man ändå är på G ) så jag undrar vilken sorts svart det är? så är du en ägare av detta chassi och kan ge mig en länk till en burk som borde passa. svart är ju inte bara svart ganska fult om det är stora skillnade mellan färgen.

hur är det btw att spreya ute nu när det är kalt? det är iof bara en 4grader nu på dan så det är inte för kalt, eller?

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Jag kan nog inte svara på din första fråga, men: Det är inte rekommenderat att spraya ute. Ta en tom kartong och gör ett simpelt sprayrum genom att bara ställa den med öppningen mot dig. Öppna sedan ett fönster och ställ en bordsfläkt på arbetsytan. Placera lådan mellan fönstret och bordfläkten och spraya tills du är nöjd.

Permalänk

okey visst det låter smart men som sagt? är det blank färg man ska ha eller matt osv? jag antar att chassit kommer komma först (köper från 3 butiker) så jag har en dag på mig då vill jag redan ha fägen.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Matt svart borde nog fungera bra, chassit är då inte blank iaf. Chassit går lite mer i den grå tonen som du troligen redan vet. Ett tips bra, snåla inte in med färgen som så många andra gör.

Visa signatur

Det som flöt iland senast.

Permalänk
Medlem

eller blanda egen + airbrush

eller ja

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem

Köp helt enkelt matt svart färg, maskera nogrannt och spraya tunna lager.

Visa signatur

Silvertejp, silvertejp!