Nu j*vlar händer det. DNF Teaser imorgon!

Permalänk
Medlem

Nu j*vlar händer det. DNF Teaser imorgon!

http://forums.3drealms.com/vb/showthread.php?t=29639

Kommentarer överflödiga.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tror det är lämpligt med denna kommentar:

- Det var på tiden!

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Haha ja, där ser man. Tror att jag har en gammal tidning från barndomen där det står om spelet i en "kommer snart" artikel .

Visa signatur

i5-4200u 1,6ghz|8gb ddr3|GT750m 4gb

Permalänk
Medlem

Kommer vi få se en release av spelet? Tror inte jag alla fall.

Visa signatur

: AMD Ryzen 2600X : 32GB Corsair : Nvidia RTX 2070 :

Permalänk
Medlem

haha. Ja vi får väll se

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wushu
Haha ja, där ser man. Tror att jag har en gammal tidning från barndomen där det står om spelet i en "kommer snart" artikel .

Någon som vet ifall 3D Realms gick ut med ett preliminärt datum för release? Eller är det alla andra som förstorat upp allt runt DNF?

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem

jag tror det kommer att komma....lika mycket som det har kommit dom senaste 10åren....

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Min första reaktion: WTF OMG!?

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J
[/color]

Permalänk
Medlem

Kul med en trailer. Det var väl ca 7 år sedan sist

Visa signatur

Dator: Asus Z370 Plus Gaming/ MSi DUKE RTX 2080 / i7-8700k med Pure Rock kylning / 16GB Corsair DDR4 3000 MHz CL15 / FD Define R7 TG / Zalman 850W / Logitech TGB / Sony WH-1000XM3 / Razer Deathadder 2013 / Svive 35" D501 / Samsung 960 Pro 512GB (OS) / Seagate Barracuda 3 TB / Windows 11 Pro / Laptop: HP Compaq CQ-57 401EO /

Permalänk
Medlem

hahahaha spelet som bara utvecklas och utvecklas, kommer säkerligen fortfarande vara i utveckling om 10år

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Undrar vad det är för grafikmotor dom använder. Någonting säger mig att det faktiskt kommer ut denna gång.

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J
[/color]

Permalänk
Medlem

What are you waiting for? Christmas?

Permalänk
Avstängd

Hehe, no f*cking way... har dom någon "1:a April" likande dag där eller?

Duke Nuke For-never-in-hell

Okej en film kanske men spelet kommer nog aldrig

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Avstängd

Jag vill att dom ska ta bort allt det sköna som var duke nukem ur spelet och att det absolut inte ska komma ut de närmaste 2-3åren!!!

*försöker med omvänd psykologi*

Permalänk
Medlem

haha, awsome!

(Är det bara jag, eller ser The Duke ut som Bruce Willys?)

Visa signatur

Asrock X58 Extreme III | Intel Core i7 950 + Thermalright Ultima-90I | GTX 580 | 6GB DDR3 Corsair XMS3 | OCZ Vertex II SSD 120GB x 2 @RAID0 |

Permalänk
Medlem

Fan, det har gått så länge att jag glömt bort Duke! Nån som vet vilken tid ungefär för rellen?

Visa signatur

Cooler Master Mystique 631][MSI K9N NEO-F V3][Silver Power 600W][Athlon 64x2 6000+ 3.0GHz][Corsair PC5300 4096MB][Seagate Barracuda 500gb][Sapphire Radeon HD3870 512mb][VS22" LCD

Permalänk

Wohoo! Äntligen får alla icke-troende en välförtjänt käftsmäll

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mytos
Undrar vad det är för grafikmotor dom använder. Någonting säger mig att det faktiskt kommer ut denna gång.

Unreal Engine, men med till största del egen kod. Säger dom i alla fall

(Ja, han ser ut som Bruce Willis på bilden ^^ Åtminstone i ansiktet, resten är väl inte helt rätt )

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem

Jag undrar om det gått så långt att de yngre medlemmarna på sweclockers inte har någon aning vad duke nukem är för spel
kan det vara så?

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

Haha jävlar! Detta förtjänar en svordom! Vilket jag redan förbrukat! Nu händer det!
Det där är ingame, blir nog ett ganska fint spel trots allt.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

Jag kollade ju in massor med Duke nukem igår, mest för minnas... Så vaknar man upp, trött och sliten, vill inte dra och jobba. Så ser man detta!
Allt jag har att säga är.... COME GET SOME!!!

Permalänk
Medlem

DNF - Did Not Finsh?
Nää dom jävlas bara
Har en gammal PC Gamer från julen -99 där dom har en mycket djuplodande artickel om dnf. Snart klart och årets spel skulle det visst bli

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

ÄNTLIGEN!

Förhoppningsvis...

Permalänk
Medlem

Read my sign... Nån som tror att jag väntat länge?

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

Jag är nog inte den enda som vill se tjuvtitten .

"The server is too busy at the moment. Please try again later."

Permalänk
Medlem

Um, jaha! Vart är teasern nu då?

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Um, jaha! Vart är teasern nu då?

Den kommer senare idag. Finns bara screenshoten att titta på än så länge

"Tomorrow, Wednesday the 19th, around noon CST, we will release the first teaser trailer from Duke Nukem Forever."

Permalänk
Medlem

okej, för sisådär 8 år sen hade en sån här nyhet faktiskt varit rolig... om denna teaser inte ger mig något matnyttigt så ger jag faktiskt upp

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

ja lol titta spelet kanske kommer trots allt helt otroligt att alla dessa år så ska de visa en liten trailer.

Permalänk
Medlem

Undrar hur det kan ha tagit så långt?