Permalänk

Hjälp om wow :(

Hej , jag har köpt ett wow accout men blev tillbaka hackad , men fick tillbaka accountet , jag visste inte att det var olagligt att köpa acc när jag köpte det så nu e jag jätte ledsen över att jag var så dum och nu har jag lvlat upp en lvl 61 priest själv på accet , så jag undrar nån som vet om blizz kan god ta det som en ursäkt och typ byta mail på accet (han ville inte byta mailen på accet innan)eller om jag köper ett nytt acc flytta gubben :/ ( det enda jag vet om ägaren är hans mail och hans förnamn och sen vet jag mitt criditkorts nummer på accountet )

Visa signatur

?????

Permalänk
Medlem

Du kan inte flytta gubben till ett annat account om du kan bevisa att du är verkligen är personen, vilket du inte är. Du kan inte heller byta namn på accountet om nåt redan är satt så den rättfaldiga ägaren kan enkelt skicka ett id på sig själv och lite mer info för att få tillbaka accountet. Och när du inte verkar ha hans email så är det väll mer eller mindre kört och han kan secret question du kan inte heller byta mail utan den nuvarande.

Skulle tro att blizzard vill att du ska bevisa att det verkligen är du alltså personen som accountet är regristrerat till.

*Köp inte wowgubbar... Sälj dom bara. Eller skyll dig själv.

Permalänk
Medlem

Om du köper ett konto måste du få box m.m ink. key annars är det förmodligen en scam.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Detrol
Om du köper ett konto måste du få box m.m ink. key annars är det förmodligen en scam.

Hjälper inte dock, scanna in ID och maila med information och du kan retrieva kontot.

Till op:

Om du levlat upp en egen char på "hans" konto så måste du köpa ett eget konto.

För att flytta över gubbar är det ett par saker som måste uppfyllas.
Secret answer på båda kontona, samma efternamn.

Permalänk

måste det vara samma namn och mail osv menar du ?

Visa signatur

?????

Permalänk
Medlem

Tror inte ens Blizzard bryr sig då det är emot deras regler att sälja/köpa konton. Finns nog ingen amnesti där inte.

Visa signatur

Ryzen 5600X | GeForce 3070 | B550-A Pro | 16GB RAM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lillkungen
måste det vara samma namn och mail osv menar du ?

Det måste bara vara samma efternamn. (namnet är det enda på ett konto som inte går att byta med konventionella metoder, men du kan ju alltid ringa dom och säga att du har gift dig )

Emailen ska du kunna ändra direkt på account management-sidan om du vet secret question.

Visa signatur

PC:

| i5 2500K @4.8GHz + Corsair H70 + 2x Scythe GT 1450rpm |
| ASUS P8P67 Pro B3 | 2x GTX580 3GB SLI @900/1800/2004 |
|2x 4GB Corsair Dominator GT @2133MHz | Corsair AX1200 |
| CM HAF 932 | Dell U2711 | 120GB Corsair Force 3 |

Permalänk
Avstängd

Efternamnet är omöjligt att ändra utan dokument.

Emailen byter du enkelt, men du måste bekräfta bytet genom en länk som skickas till nuvarande email på kontot.

Permalänk

skulle nån kunna säga vilka saker behöver vara lika på ett acc om man ska byta en char till ett annat acc

Visa signatur

?????

Permalänk
Medlem

Öhm, du behöver äga kontot? och ha all bevislig rätt till det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Detrol
Öhm, du behöver äga kontot? och ha all bevislig rätt till det.

Det var inte det han fråga, han fråga om vad som måste stämma överens på 2 konton för att dom ska vara överförbara mellan varandra....

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SueCia
Det var inte det han fråga, han fråga om vad som måste stämma överens på 2 konton för att dom ska vara överförbara mellan varandra....

exakt

Visa signatur

?????

Permalänk
Medlem

Efternamnet måste vara samma.

Visa signatur

CCNP

Permalänk

k tackar

Visa signatur

?????

Permalänk
Medlem

Varför inte köpa ett nytt spel? Vet inte om det är billigare om du köper begagnat, men då vet du ju iaf att du har kvar det.

Visa signatur

Dur ru - dum.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Basti
Varför inte köpa ett nytt spel? Vet inte om det är billigare om du köper begagnat, men då vet du ju iaf att du har kvar det.

Vet du vad world of warcraft är?

Köpa "begagnat" = du köper ett konto med gubbar.
Köper du nytt får du ingen gubbe direkt