Permalänk
Medlem

Utsmyckning

Skrev en tråd under "Bärbara datorer (felsökning och köpråd)" kom på att de kanske var fel ställe att fråga på (eftersom jag inte fick något svar).

Så åter igen

Hittade detta, vet inte om de e spec nytt eller så men såg rätt fränt ut.
Har funderat på att köpa, någon som testat?
Skulle va skönt att smacka på typ en svart över mit fula j*vla compaq märke på datorn...

http://www.happylaptop.se

Där är min fråga.

Jag har beställt ett exempel av dom dära bara för att testa, hoppas de blir snyggt! Kan lägga upp bilder o info om någon fler är nyfiken.

Permalänk

jag är lite nyfiken. men jag skulle nog hellre vilja plocka ut alla komponenter o lacka den helt själv hade kunnat bli snyggt.

Permalänk
Medlem

Ja jo de e iofs sant
men jag har varken utrustningen för det, kunskapen för att kunna lacka och har verkligen inte nå design sinne

Jag beställde en helsvart och en med motiv, dumt att inte köpa en med motiv. Om de blir fult kan ja ju bara använda den helsvarta och de va inte speciellt dyrt tyckte jag. 300 kr ungefär med frakt o allt tjofräs för en med färg och en med tryck...

Kontaktade dom även för att höra efter om man inte kunde få eget tryck då svarade dom ungefär såhär, (reciterat) Vi ser ett behov för detta och vi håller på att utveckla sidan för detta men i dagsläget så går det tyvärr inte.

Dom skulle skicka sakerna om någon dag, sätter upp bilder här eller/och i galleriet när jag fått dom

Permalänk
Avstängd

Annars är det att knalla in på närmaste reklambyrå och fråga dom, grannen fick en A3 stort klistermärke med valfri motiv för 600kr på sin motorhuv på bilen, monterad å klar

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Mjo men 600 kr?

Vet inte hur stort ett A3 är men den största storleken dom hade på den där sidan va ju 45x30 cm. Rätt stort!

hmm undra om det går att sätta en såndär på bilar o sånt shit.

Ska skicka iväg ett mail o fråga, sånnafall borde de ju va rätt nice om man kan få egna motiv. Typ sätta på bilar o sånt, 160 kr iställe för 600 ^^

Permalänk
Medlem

finns en annan sida med såna där till bärbara.
http://www.decalgirl.com/

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nosfert
Mjo men 600 kr?

Vet inte hur stort ett A3 är men den största storleken dom hade på den där sidan va ju 45x30 cm. Rätt stort!

hmm undra om det går att sätta en såndär på bilar o sånt shit.

Ska skicka iväg ett mail o fråga, sånnafall borde de ju va rätt nice om man kan få egna motiv. Typ sätta på bilar o sånt, 160 kr iställe för 600 ^^

A3 = dubbla A4 (långsidorna mot varandra)

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

wee

Här har ja lagt upp lite bilder, fixade så en kompis fick ett också såhär runt jul.
Lägger upp bilder på mitt cover nu snart också så fort jag fått tid att applicera det
Var klart enklare om man var två... och man inte hade typ en tumstock som hjälpmedel att applicera den ^^

Vart bra, fick någon liten luftbubbla men ja petade hål med en stor kniv o tryckte ut luften så de syns inte, varken hål eller luftbubbla.

Vi gjorde 2 försök att applicera, orkade inte försöka en 3dje gång då tumstocken inte va speciellt bra när de gällde att trycka ut luft

Jag är nöjd o polaren är nöjd o ja blir nog nöjdare när ja får fast min också!

Är en exakt likadan laptop, vi gick på ett gymnasie ihop så vi har dom därifrån, men ett annat motiv på covern.