Omröstning Klappjakten 2007 @Dustinhome

Permalänk
Medlem

Omröstning Klappjakten 2007 @Dustinhome

Har du fått en julklapp av dustinhome?

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk

Jajjemen, tror hela familjen lyckades få typ dirr!

Permalänk

Jajjemen, jag fick också! Efter mycket jobb Satt uppe till släppet kl 05:00, men fick inget då.. så jag gick och la mig och sov till 09:30 då jag var tvungen att stiga upp.. tänkte att jag kan ju testa nu runt 10:00 och ge det en sista chans.. och de gick

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Avstängd

jepp

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem

Tyvärr inte. Har legat förkyld så jag har kunnat testa nästan varje timme från kl 9 imorrse

Permalänk
Medlem

Tyvärr verkar jag bli utan för tredje året i rad Tur att jag fått fina julklappar från släkten!

Visa signatur

iMac, inget monster på något sätt så spec överflödigt!

Permalänk
Medlem

Har testat typ hela dagen... no sucess...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag fick paket #2 och frugan fick #1.
Har testat på skoj idag att få in något i kundvagnen. Helt omöjligt.

Permalänk
Medlem

Nope! :`(

Permalänk
Medlem

jag fick en #3 strax efter kl. 02:00.

* hoppas att man får en Idol-dvd från förr-förra säsongen

Permalänk
Medlem

Nope. Servrarna pallade ju bevisligen inte trycket och sen har man ju bättre saker för sig än att sitta och kolla varje heltimme på julafton.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome
Nope. Servrarna pallade ju bevisligen inte trycket och sen har man ju bättre saker för sig än att sitta och kolla varje heltimme på julafton.

Precis, skulle tro att det kommer bli lite antiklimax när presenten kommer till de som lagt ner massa timmar på att få den där grejen
Tror det blir ganska låg timlön...

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk

Jag fick en vid 3 släppet

Visa signatur

CPU: Intel extreme QX6850 // Moderkort: Asus striker extreme// Minnen: Corsair Dominator 8500C5DF 4096MB // Grafik: 2x Asus 8800gtx sli //
Power: Corsair Hx 620W // Kylning: Vatten // Chassi: Lian li

Permalänk
Medlem

Försökte ett par omgångar men lyckades inte. Inte hela världen, en kul grej är det iaf. Nästa år kanske de inte ska ha en räknare som automatiskt laddar om sidan när varje hel timma inträffar, blir ju lite trafik just då pga det .)

Permalänk

undrar när dom skickar ut hjulklapparna

Visa signatur

Intel E6600 |Crosair 2 GB DDR2 PC6400 (2x1024MB) | Sapphire ATI Radeon X1900GT 256MB GDDR3 | Asus P5W DH DELUX | Hiper M 530 W |Seagate 7200.10 320GB | Antec Nine Hundred Gamer Case

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkfox92
undrar när dom skickar ut hjulklapparna

Så fort dom fått på dubbdäcken.

Permalänk
Medlem

Ja detta var ju omöjligt försökte runt 10 gånger vid varje heltimmesslag Men icke blev bara det ena felmeddelandet efter det andra och hade man sådan tur så man nu fick det i kundvagnen så var den tom när man kom till kassan.

Men men får väl hoppas på bättre tur nästa jul
(Eller att de bara är idolskivor alla får )

Men fortsatt god jul på er alla (även dustinhome)

Permalänk
Medlem

näe men ja va med från 12 till 6 fick ingen jag hade en 2st på nr 2 men råka stänga ner alla internetgrupper trodde inte de va sant när jag gjorde det är ganska så less såder i efterhan provade sedan vid 11 men inget där heller. Ska straffa dustin med att inte beställa min sony 40d 3000, och zalman vf1000 beställer ngn annanstans ist bara för att jag inte fick ngn julklapp...

Visa signatur

E2160 @ 3,2 , scyte infinity, p35 ds3, 4gb corsair 800mhz, Sapphire 5850 1gb. Intel x-25 V 40gb, 1x western digital black. /laptop amd x2 2.2ghz 3gb 5730.

Permalänk
Medlem

"buhu, ingen gratis julklapp, så jag beställer någon annanstans"
Jag sörjer din ekonomiska förlust tack vare avsaknad av julklappen...

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Ingen lycka här
Prövade 0:00, 1:00, 2:00, 3:00, 10:00, 13:00, 14:00, 15:00 och 23:00.

Kom alltid fram så att tiden räknade ner till nästa julklapp, men så fort klockan slog hel blev det "server is too busy".

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Inaktiv

Jag fick julklapp nummer 14, vid släppet 13.00.
Servrarna jobbade tydligen hela tiden, men de verkar ha jobbat mycket långsamt eftersom det tog ca 10 minuter innan jag hade kommit igenom hela proceduren, och då var jag förstås inloggad redan innan släppet.

Väntar nu med spänning på vad tomtarna på Dustins lager ska skicka till mig! Det är så sällan man vinner något, så det här var kul!

Ni kan väl skriva här vad ni har fått när julklapparna dyker upp?

God fortsättning och gott nytt år på er alla!

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soulnut
Ingen lycka här
Prövade 0:00, 1:00, 2:00, 3:00, 10:00, 13:00, 14:00, 15:00 och 23:00.

Kom alltid fram så att tiden räknade ner till nästa julklapp, men så fort klockan slog hel blev det "server is too busy".

Hemligheten (utan att fuska) verkade vara att ha själva kalendern uppe (då den inte autoreloadar) och klicka på 24 någon minut innan nedräkningen var klar..

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

från 3-5 satt jag och letade upp alla paket från 6-24. Däremot verkar det som att de la 19-22 på en helt annan artikelserie vilket jag inte hittade!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wizzler
från 3-5 satt jag och letade upp alla paket från 6-24. Däremot verkar det som att de la 19-22 på en helt annan artikelserie vilket jag inte hittade!

Meningsfull sysselsättning...
Känns det inte sorgligt på nåt sätt?

Permalänk
Medlem

buhuhu..

jag kan inte betala min order som jag har lagt som även innehåller min ljuklapp... jag väljer "Betala order" och väljer sedan min bank och ska sen försöka gå vidare men där hänger det sig. har testat på både IE och FF samt på 2 olika datorer och då testat att även rensa och köra återställning på samtliga läsare och datorer men det funkar inte. efter som jag har försökt sedan igår så tröttnade jag idag och valde mot postförskott vilket funkade bra men kostade mej 100:- mer.. troligen så kommer detta även fördröja min leverans och skickning av min ljugklapp oxå =((

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Funz
Meningsfull sysselsättning...
Känns det inte sorgligt på nåt sätt?

eller så får man en bot som gör det åt en. Problemet är att det var långa timeouts så det tog ganska lång tid.

kanske inte schysst mot andra Men servern gick ner helatiden. Ville försäkra mig att jag kommer få en klapp.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag fick #12, hoppas jag får den imorgon, ser fram emot att få veta vad det är!
Är det någon som fått sin julklapp ännu?

Visa signatur

CPU: i9-9900K GPU: Gigabyte RTX 2070 Super Case: Louqe Ghost S1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exabyte
Jag fick #12, hoppas jag får den imorgon, ser fram emot att få veta vad det är!
Är det någon som fått sin julklapp ännu?

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7...

Permalänk
Medlem

Ja, fick en framåt 01:30 (dvs. #2) men fick inget mail så fram tills för en timme sedan trodde jag att jag missat min julklapp.

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB