Går Crysis på min burk?

Permalänk
Avstängd

Går Crysis på min burk?

Hej, går det ens med Crysis med min burk (sign)? På allra lägsta inställningarna?
Eller kommer det inte ens gå och starta?

Visa signatur

[I]AMD 3600+ X2|2048 MB Kingston 533 MHz|Raidmax Sagitta|AsusM2NPV-VM|Nec DVD|250 GB Sata Samsung|Nvidia 8500GT 256|Saitek Slimline|Logitch|Creative 2.1|Elsa Ecomo 520 19"CRT[/I]

Jag är magic_shoot!

Permalänk
Avstängd

HA HA HA på min lekburk men En P4 670 @ 4,5ghz, ynka 2GB ram och ett 3år gammalt X850XT så går det, men det är ju en Scaleo X och ingen raidmax med AMD.

Visa signatur

Min dator är tuffare än din.

Permalänk
Medlem

Går nog ska du se.

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Ladda hem demot och prova själv vetja!

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk
Medlem

Det går definitivt på Low i alla fall

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Avstängd

Ta och klocka maskinen lite annars och fixa ett bättre graffe så blir spelet lite mera njutbart.

Visa signatur

Min dator är tuffare än din.

Permalänk
Medlem

Eller köp ett annat spel för Crysis på low ser ju förjävligt ut

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av toozee97
Hej, går det ens med Crysis med min burk (sign)? På allra lägsta inställningarna?
Eller kommer det inte ens gå och starta?

Det skapas demo-versioner för att man ska testa hur spelet fungerar på ens dator, så ladda hem demot och avgör själv för fan!

Ladda hem demot från FZ.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av PippiRull
Eller köp ett annat spel för Crysis på low ser ju förjävligt ut

Jag tycker inte det är någon stor skillnad mellan low och high.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren

Jag tycker inte det är någon stor skillnad mellan low och high.

www.synsam.se/

Permalänk
Avstängd

Demon ska jag testa! Tack för den!

Caterham: Fick nyss kortet, så ikke något köpa nytt!! Grafikkortet då, klarar Call of Duty 4

E rätt bra

Visa signatur

[I]AMD 3600+ X2|2048 MB Kingston 533 MHz|Raidmax Sagitta|AsusM2NPV-VM|Nec DVD|250 GB Sata Samsung|Nvidia 8500GT 256|Saitek Slimline|Logitch|Creative 2.1|Elsa Ecomo 520 19"CRT[/I]

Jag är magic_shoot!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jaqob
www.synsam.se/

Så jag har inga glasögon? Fint!

Det jag menade var att det är nästan lika snyggt på low som på high, då en hel del effekter tas bort o även skuggningen. Visst, det är betydligt mer enligt grafikinställnings-sidan i spelet, men ändå. Svårt att förklara :S

Citat:

Ursprungligen inskrivet av toozee97
Demon ska jag testa! Tack för den!

Caterham: Fick nyss kortet, så ikke något köpa nytt!! Grafikkortet då, klarar Call of Duty 4

E rätt bra

Om din dator klarar Call of Duty 4, klarar den Crysis på low.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren

Om din dator klarar Call of Duty 4, klarar den Crysis på low.

Hoppas den gör det då! Funkade inte på en annars dator med samma grafikkort, fast 2gb ram mer och en 5600+ ..

Visa signatur

[I]AMD 3600+ X2|2048 MB Kingston 533 MHz|Raidmax Sagitta|AsusM2NPV-VM|Nec DVD|250 GB Sata Samsung|Nvidia 8500GT 256|Saitek Slimline|Logitch|Creative 2.1|Elsa Ecomo 520 19"CRT[/I]

Jag är magic_shoot!

Permalänk
Medlem

Nästan alla datorer har eget beteende.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Så jag har inga glasögon? Fint!

Det jag menade var att det är nästan lika snyggt på low som på high, då en hel del effekter tas bort o även skuggningen. Visst, det är betydligt mer enligt grafikinställnings-sidan i spelet, men ändå. Svårt att förklara :S

Var väl sagt lite med glimten i ögat
Men ärligt, det är skillnaden på natt och dag på low och high. Eller iaf very high. (Sen har väl ifs upplösningen stor inverkan).

På low är det betydligt fulare än FarCry med bra inställningar. På Very high är det nog det snyggaste jag sett i ett spel...

Permalänk
Avstängd

Crysis - Demon funkade Skit kult spel ju! Fastnad lite grann, men det kommer jag nog över

Visa signatur

[I]AMD 3600+ X2|2048 MB Kingston 533 MHz|Raidmax Sagitta|AsusM2NPV-VM|Nec DVD|250 GB Sata Samsung|Nvidia 8500GT 256|Saitek Slimline|Logitch|Creative 2.1|Elsa Ecomo 520 19"CRT[/I]

Jag är magic_shoot!

Permalänk
Medlem

Crysis funkar på lägsta på min burk, så nog ska det funka finfint på din burk

Permalänk
Avstängd

Jepp det funkade, Far Cry på högsta inställningarna med 1024x768 funkar också! Kult med nytt graffe

Visa signatur

[I]AMD 3600+ X2|2048 MB Kingston 533 MHz|Raidmax Sagitta|AsusM2NPV-VM|Nec DVD|250 GB Sata Samsung|Nvidia 8500GT 256|Saitek Slimline|Logitch|Creative 2.1|Elsa Ecomo 520 19"CRT[/I]

Jag är magic_shoot!

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av toozee97
Jepp det funkade, Far Cry på högsta inställningarna med 1024x768 funkar också! Kult med nytt graffe

Oj det låter konstigt, för mig så har jag sällan 60 fps i far cry på högsta. Eller det är för att jag inte har patchat spelet, så instancing används inte i spelet för att rendera gräs. Så far cry hade nog lite dålig optimering ändå.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

§2