Tack datorbutiken :) tror ej ett headsett passa i 3.5

Permalänk

Tack datorbutiken :) tror ej ett headsett passa i 3.5

Passade på att köpa en fläktkontroll från datorbutiken när de gav oss fraktfritt, paketet kommer idag och innehåller ett headsett, illa ^^ jag som var påväg att skruva ner datorn för lite moddning och kabeldragning, det som oxå är trist är att det var inget dyrt headsett (tänkte sälja för mer pengar och köpa nytt) men nu får jag vänta på deras svar på vad jag ska göra ^^. senaste gången jag handlade var de sega köpte från komplett och dustin allt kom snabbt men moderkort Cpu och 2 8800gt tog 2 veckor att skicka från DB.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Sötast

Hemskt.
Vad ska vi ta oss till?
RING POLISEN!

Inte för att vara så, men det är människor som jobbar där, dom har inte bytt till robotarna i "I, Robot" ännu. Så det finns den chansen att... tja det blir fel.
Shit happens.

Permalänk

haha jo ^^ det är ett zalman headsett så det stämmer iaf, men sånt gör ju inte att man handlar där oftare=/

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Självklart tråkigt när det blir fel. O om du kommer handla där igen är ju upp till dig. Jag antar att du aldrig har handlat på McDonalds igen efter att du fick fel mat den där gången du beställde i drivethrue'n

Visa signatur

MacBook Pro 13,3" C2D 2,26Ghz 2GB 1066Mhz RAM

Permalänk
Sötast

Och jag antar att du inte är välkommen på ica mer för att du tog fel skinka med dig hem förra gången

Permalänk
Medlem

Jag beställde ett par spel från webhallen förut och fick en kabel istället. De var hjälpsamma och skickade ut ett nytt paket med rätt grejer. Shit happens, det kan hända vem som helst. Och jag behövde inte ens skapa en tråd på swec innan jag fick svar från butiken.

Om man inte ska handla på ett ställe för att de gör fel en gång får man ganska snabbt inga butiker kvar att handla hos.

Visa signatur

Asus P5K-Premium WiFi | Intel Core2Quad Q6600 @ 3.3Ghz | 4x2GB OCZ Platinum | Radeon HD6950GB | Intel SSD 160GB

Permalänk
Avstängd

Headset som i hörlurar?

Vad har det med fläktkontroller å göra med?

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||