Nytt Dinovo-tangentbord från Logitech

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exabyte
Jag tycker inte denna passar in i den stilrena diNovo serien...

Du får gärna utveckla vad du menar med ditt inlägg. Vad jag kan förstå så menar du att den inte är stilren. Hur menar du då? För mig ser den förbannat stilren ut med luckan stängd iaf.

Permalänk
Medlem

•Meningslös lucka Q(ser dammtät ut utan)
•Överdrivet pris QQl(Typisk 199kr på classe)
•Obekväm QQqqqqq(HTPC=bekvämt INGET annat, även skrivning)
•Fel designstil QQQ (MIL ifrån Dinovos lyxkänsla)

Sätt *2 på måtten, fixa det andra så börjar man hamna rätt.

Permalänk

Hade lätt köpt denna till min HTPC om jag hade haft 1500 liggandes. Finns det andra liknande produkter för lägre pris?

Visa signatur

E2140 1600@2666, 2 GB Corsari 800MHz 2 GB Kingston 667 MHz, MSI P35 NEO-F, 8800 GTS 320 Mb, 74GB Raptor, 500 Gb samsung, 250 GB Maxtor

Permalänk
Medlem

Mmmmmm, kanske det...... Helt OK iaf. Hade passat bra mkt. bättre i vardagsrummet än mitt nuvarande kit men 1500kr är ändå en del cash..... 500kr hade varit en annan sak.

Visa signatur

W2000 på 108" ramspänd, VF1000SWA, Corsair RM750x, Ryzen 5 1600 @ 3,85 GHz, ASUS Prime B350M-A, CORSAIR RGB 16GB @ 2933 MHz, SSD 850 EVO 250GB, Crucial MX500 M.2 500GB, 290x Matrix

Permalänk
Medlem

det här tangentbordet är perfekt till en carpc..

Visa signatur

Asus M51Sn | Intel core duo T8300 2.40 GHz | ramminne 3071mb | nvidia 9500 GS

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hejsann
•Meningslös lucka Q(ser dammtät ut utan)
•Överdrivet pris QQl(Typisk 199kr på classe)
•Obekväm QQqqqqq(HTPC=bekvämt INGET annat, även skrivning)
•Fel designstil QQQ (MIL ifrån Dinovos lyxkänsla)

Sätt *2 på måtten, fixa det andra så börjar man hamna rätt.

1. Luckan är antagligen där mer för att göra den stilren och lyxig än för att som dom säger "Skydda mot damm".
2. Håller med dig om att priset ligger för högt. Men jag skulle vara fullt nöjd om dom bara fått ner den med 500kr.
3. HTPC är nog det enda dom haft i tankarna... det och PS3. Så folk kan sluta klaga på det.
4. diNovo har aldrig varit något som kännts speciellt "lyx" för mig personligen iaf. Har för det mesta bara inneburit plast och sladdrighet. Så där är jag inte ens lite besviken.

Permalänk
Medlem

Jag vet inte men på bilderna så så det iallafall ut som att locket var genomskinligt på yttersidan och grått på innersidan, coolt i så fall.

Snyggt för att vara tangentbord, fult för att vara ett DiNovo

Visa signatur

Intel E6600 @3,0GHz, GTX 260 SLI, 6 Gb DDR2 800MHz, Western Digital 1 Tb, win7, Xigmatek 850w, XFX 680i, Creative SB X-Fi xtreame

Permalänk
Medlem

tycker det verkar nice

locket är ju nice för då kan man stoppa ned det mellan kuddarna i soffan
kanske borde gått ta bort?

Någon som vet om apples trådlösa lilla snygging funkar bra till PC annars?
fast då får man ju ingen mus...

Visa signatur

...excellent

Permalänk
Medlem

coolt ett sånt blir det när det hoppat ner lite i pris. Är ju kalas, bara att jacka i en dator/server och köra igång

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

Läcker
Hade den haft en display i locket så man kunde byta musik och surfa på den så hade det varit ultimat.

Permalänk

På Inet kan man boka det för 1245kr

Permalänk
Medlem

hmm måste nog ner till ca 700 kr för att jag skall bli intresserad.

Permalänk
Medlem

Så jäkla läckert....... Jag kan inte glömma det...... Jag måste nog köpa det så småningom. Hur funkar det med bluetooth till datorn? Får man med någon pryl man stoppar i en USB- port eller vad?

Visa signatur

W2000 på 108" ramspänd, VF1000SWA, Corsair RM750x, Ryzen 5 1600 @ 3,85 GHz, ASUS Prime B350M-A, CORSAIR RGB 16GB @ 2933 MHz, SSD 850 EVO 250GB, Crucial MX500 M.2 500GB, 290x Matrix

Permalänk
Medlem

Kolla in denna film så får du se hur du kopplar in den
http://www.youtube.com/watch?v=oPimy93ELD8

I korthet: Har du Bluetooth på din dator redan är det bara tuta och köra. Har du inte det så följer det med en Bluetooth dongle som du kopplar i en USB port.

Visa signatur

Sci-Fi, Action, Monster movies for the win!