Permalänk
Medlem

37" LCD TV 4963kr!!!!

https://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=HANNXV37

Garanterar inte att det är superbild eller något sådant, ingen aning om detta. Men jag tycker att för detta pris är den nämnvärd

Permalänk
Medlem

Jag blev lite sugen. Undrar bara hur bilden är på den.. ?

Permalänk

Hannspree? Tvivlar på att det är någon kvalitet, betrakningsvinkeln är 170, vilket inte är den bästa. Det är Fö ganska svårt att göra en bra bedömning utan att ha kollat på den irl. Kollade på en TV på PCCity för ett tag sedan, hade 7000:1 i kontrast, bredvid den satt en annan med 1000:1 och banne mig, den andra var bättre

Permalänk
Medlem

Ja jag vet inte alls hur kvalitén författar sig.. Orkar inte direkt söka runt, har precis köpt en ny tv

Permalänk
Medlem

Nä, en LCD-tv köper man inte om betrakningsvinkeln är eller/under 180, skall vara på minst 250 om det skall vara något

Visa signatur

ASUS P5B SE - E7200 - 4x2Gb OCZ Gold XTC DDR2 PC6400 - ASUS EAH3850 - HD Samsung 250Gb - HD 750Gb - Thermaltake M9 - LC Power 750W Modular

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Svante58
Nä, en LCD-tv köper man inte om betrakningsvinkeln är eller/under 180, skall vara på minst 250 om det skall vara något

En TV köper man inte utan att ha kollat på den.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Svante58
Nä, en LCD-tv köper man inte om betrakningsvinkeln är eller/under 180, skall vara på minst 250 om det skall vara något

Haha jag tog dig på allvar ett tag, fick nästan hjärtattack

Visa signatur

Lian-Li PC7 V3 scand | Intel E6750 @ 3.6 GHz | Gigabyte P35 DS3 | Corsair 2x1024 mb PC6400 Cl4 | Corsair 520w | Scythe Infinity | Inno3d 8800gts 320 mb @ 621/918/1512 | WD 500gb AAKS |4 x Nexus "real silent" | Scythe KamaMeter |

Tempz:proc: ~40 idle, ~70 load, graf: ~60 idle, ~75 load

Permalänk
Medlem

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=168214

jag hade personligen inte köpt den

här finns lite "omdömen på ett forum"
http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=178809

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk

kan ju vara ett bra budget val, alla har inte råd att slänga 30 papp på en bra tv

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeereMannen
kan ju vara ett bra budget val, alla har inte råd att slänga 30 papp på en bra tv

Visst, alla har inte råd med en dyr TV. Men att köpa det billigaste skitet man hittar är väl inte särskilt smart, varför inte spara ihop en tusenlapp till och köpa en vettig 32" istället.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
Visst, alla har inte råd med en dyr TV. Men att köpa det billigaste skitet man hittar är väl inte särskilt smart, varför inte spara ihop en tusenlapp till och köpa en vettig 32" istället.

Agree, hade jag med gjort.

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

Ska ha en säng tv som sitter mitt framför sängen.Bara till lite tv tittande och lite dvd.Kanske det duger till eller vad tror ni?

Inte intresserad längre

Visa signatur

Psn nick daswede