Imation samarbetar med Mtron

Permalänk
Melding Plague

Imation samarbetar med Mtron

Tillverkaren Imation som är en av världens största tillverkare av optisk media, flashminnen och annan lagringsmedia har idag tillkännagivit ett samarbete med tillverkaren Mtron som producerar SSD-hårddiskar.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

jay lägre priser. förhoppningsvis

Visa signatur

"Ta det lungt jag är dyslektiker"

Permalänk
Medlem

Jag som är i tankarna att köpa en MTron-SSD, de verkar grymma

Visa signatur

Silvertejp, silvertejp!

Permalänk
Medlem

Jippie! Äntligen händer det något på lagringsfronten.

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 3700X - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - Corsair MP510 960Gb NVME - EVGA 1080ti SC2 - 3x Samsung 840 500GB - EVGA SuperNOVA G1+ 650W - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk
Avstängd

Väldigt bra!

Fler aktörer, mer konkurrens!

Förhoppningsvist snabbare utveckling, mer försäljning och bättre priser.

Visa signatur

Behöver ej skriva min dator i forum signaturen för att kompensera för min penis.
Ingen bryr sig hur många poäng du får i 3DMark.

Permalänk
Hedersmedlem

väntar på Mtron variant på 1,8"
Får se när det kommer.

Visa signatur

Samlingstråd om SSD/HDD | PC:amd ryzen 9 5900x, 64gb, nvme SSDs | Silverstone ft03 svart | Seasonic x460FL Server:Intel, 8GB, 20+TB,Ubuntu | Kamera:Canon 5d mk4 oj vad gammal länk MySpace

Permalänk
Medlem

OOoh.. jo priserna måste ju komma ner ganska rejält innan jag köper iaf.. men vad bra. ser fram emot att se dessa i action

Visa signatur

i5 3570K, Corsair H100, 16Gig Corsair Vengence, Gigabyte GTX 470, WD Caviar Black

Permalänk
Medlem

Jag vill se lite mer 3,5" diskar.

Visa signatur

i7-4790K | Noctua NH-D14 | ASUS Z97-A | Geforce 780 GTX | Samsung 850 PRO 512GB | Plextor M3PRO 128 GB | Fractial Design XL | MacBook Pro Retina 13"

Permalänk
Medlem

Jag är väldigt sugen på att slå till med en 64/128GB SSD-disk i år. Speciellt om priset på 128-giggare kommer ner mot vad 64 kostar idag.

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

Inom ett år eller så lär priserna vara tillräckligt låga för att börja locka folk ordentligt, det ser ruggigt bra ut.
Ser fram emot att slippa dom här jävla mekaniska felande skitdiskarna som man använder sig av nu.