Nya Dark Power-nätaggregat från Be Quiet

Permalänk
Medlem

Sitter med den gamla Dark Power Pro serien och den är grymt bra. Aldrig krånglat, fullständigt ljudlös och det bara sköljer kvalité över en när man håller i agget. Finishen är super!

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olafett
Sitter med den gamla Dark Power Pro serien och den är grymt bra. Aldrig krånglat, fullständigt ljudlös och det bara sköljer kvalité över en när man håller i agget. Finishen är super!

*Dito*

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 3700X - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - Corsair MP510 960Gb NVME - EVGA 1080ti SC2 - 3x Samsung 840 500GB - EVGA SuperNOVA G1+ 650W - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
De lever dock upp till sitt namn, i alla fall för de be quiet agg som jag har monterat. De hörs ju knapppt.

word! mitt dark power pro är i princip ljudlöst. mycket trevligt.

Visa signatur

Holler at thy dragonmaster

Permalänk
Hedersmedlem

Har ett be-quiet dark power pro 450W first class alltså det nya som artikeln handlar om. Jag kan bara säga att jag är sjukt nöjd med allt på det agget.

Visst det kostar lite mer men letar men runt lite lr kör på tysk postorder vilket jag gör så får man ner priset lite till

Jag betalade 89:90 euro för mitt och det var definitivt värt var enda cent

Visa signatur

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming