Cooler Master-tävlingen avgjord

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ecka.L

Jag antar att det där med "privat natur" betyder att de skrev något i stil med:

"Jag är en ensamstående 5-barnsmamma som är arbetslös, skär mig själv i armen och är grovt alkoholiserad. Om jag vann skulle jag ge allt åt barnen! De betyder allt för mig!"

sotis?

Stort grattis till vinnarna! Hoppas ni blir nöjda
ps: nej jag ställde inte själv upp i tävlingen då jag nyss införskaffa nedanstående saker.

Permalänk
Medlem

Jag vann ! herregud. Det där var totalt oväntat. Brukar ju aldrig vinna något

Permalänk
Medlem

Grattis till förstapriset Rubn En fin liten samling med grejer det där

Själv fick man "bara" en hårdisklåda

Och angående att publicera motiveringar: Om jag ser min motivering någonstans på som kommer jag aldrig mer att visa mig här igen :S Möjligtvis om det är annonymt då

Visa signatur

Desktop - Intel i7 6700K | Asus Z170-A | 32 GB Corsair DDR4 | RX 6700 XT w/ Arch Linux
Laptop - Thinkpad X1 Carbon Gen. 4 w/ Arch Linux
NAS - Ryzen Pro 3400G @ 35W | 64GB ECC | 32 TB HDD w/ TrueNAS Core

Permalänk

Tyckte för övrigt att det var rätt uppenbart ändå.

Dels formen på chassit men även det de skrev som ledtråd.
Det senaste från cooler master. Hmm. Det senaste cooler master släppte var ju ett chassi. Bara att kolla i nyhetsarkivet.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk

Grattis till alla vinnare, själv undrar ja mest hur de valdes vilka som vann? Måste varit riktigt många som såg att det var cosmos var det bara slump ?

Visa signatur

Det är fegt att alltid göra allt rätt

Permalänk
Medlem

Jag gissade tyvärr fel, på den gamla Cosmosen.

Men grattis till er vinnare, jag lyfter på hatten för er!

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Avstängd

Huh, tur att jag inte deltog... fan skulle man ställa den soptunnan.
Nej jag är inte avundsjuk för fem öre, den där 100% aluminium lådan med plastfront är inte i min smak.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

Ohh, cooling

Visa signatur

Out on the streets and ragin tonight
full blast adrenaline and ready to fight
everywhere we go the record fuckin skip
low life bastards and we don't give a shit

Permalänk
Medlem

Jahaja, då vart det en landsman som vann högsta vinsten.. Från samma håla också, trevligt Kanske man får se maskinen inne på jobb inom snar framtid *ler* Nej, skämt åsido, grattis till vinsterna allihop!

Visa signatur

Servicetekniker och säljare i branschen :: More well known as muZze

Permalänk

Uhh, jag svarade ju rätt :D, med bästa motiveringen också.
Min Fujitsu överhettar!
Aja, grattis till vinnarna

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aphexan
Vet inte om jag håller med där, ska man kunna vinna en tävling hos Volvo genom att gissa att det är "en bil"?

Annars, gratulerar till vinnarna då (damn you!) men synd att man inte vann själv så klart. ^^

Nej. Vi säger att det hade vart en bil det rör sig om.
Och under duken så är det en Volvo S60R, och man gissar på en Volvo S60, då borde man få rätt för båda svaren sålänge det inte står i tävlingsreglerna att det måste vara _exakt_ samma modell.

Det du påstod är som att gissa "chassi".

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xphaze
Enligt CM var flera av motiveringarna av privat natur, därför valde de att inte gå ut med dem.

"Sen min fru gick bort i cancer har det funnits ett tomrum i mitt liv som har varit svårt att fylla. Tomrummet mäter ungefär 266 x 598 x 628mm. Detta var stort nog för en mycket liten (och döende) kvinna med något udda proportioner men det är också helt perfekt för ett Cosmos S!"

(?)

Jag håller inte med om att det borde räcka att bara svara "Cosmos". Men jag tycker inte motiveringar, slogans och liknande ska vara med. Folk som är duktiga på sådant är säkerligen de samma personerna som sitter hemma vid köksbordet och hittar på käcka limericks som de sedan förpestar insändarsidan i lokaltidiningen med. Fy fan.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 1600 GPU: Asus GeForce GTX 1060 6GB DUAL Moderkort: MSI B350M Mortar
RAM: 16GB Corsair Vengeance DDR4 3200MHz PSU: Corsair RM750X
Laptop: ThinkPad T480s, Core i7 8550U, 16GB RAM Mobil: Samsung Galaxy S10

Permalänk
Medlem

Inte ett dugg avis - ni som vann förtjänar verkligen att vinna....

O vill man läsa lite om huvudpriset så kan man nu göra det

http://www.guru3d.com/article/cases/500/

eller om man hellre vill det

http://www.ocia.net/reviews/cosmoss/page1.shtml

Visa signatur

Det är inte lätt när det är svårt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3
Nej. Vi säger att det hade vart en bil det rör sig om.
Och under duken så är det en Volvo S60R, och man gissar på en Volvo S60, då borde man få rätt för båda svaren sålänge det inte står i tävlingsreglerna att det måste vara _exakt_ samma modell.

Det du påstod är som att gissa "chassi".

Vafan, jag fick för mig att du skrev "cooler master" förut, inte cosmos. ^^ Då är det en annan femma.

Visa signatur

AMD Athlon64x2 6400+ 3.4Ghz, Geforce 8800GT, 4gb DDR2 800Mhz